ok eyxaristo gia tin apandisi na kitakso kanena alo pio protinoun afti pou kseroun giati 8elo na grafo erga otan pao gia doulia ke meta na ta vlepo se eksoteriko disko me usb
μαλλον δεν καταλαβες καλα ... μια χαρα κανει αυτη τη δουλεια . . .
ok tote to parangelno 8enks gia tin pliroforia
exei kapoios dekth Medi@link Black Panther??
ayton! http://www.satsupreme.com/showthread...HD-PVR-LAN-USB
exw dokimasei na toy perazw mgcamd thn proti fora thn doylepse sfera xoris kolimata xoris tpt otan omos to allaksana kai pigane na to ksana baloyn molis paei na syndethei ston server kolaei to mixanima kai thelei na bgaleis thn ethernet kai na twn kaneis epanekinish gia na mporeseis na allakseis tis rythmiseis.
exei tyxei se kapoion ayto? toy ekana anabathmish, kai ta stoixeia poy moy dosane einai sosta!
signomi tira to ida
to pithanotero na exi provlima to trofodotiko tou
piknotes ine tis perisoteres fores
an exis kolitiri den xanis kati na tous alaxis
an xriastis kati edo imaste pali
gia deuteri fora thelo na rotiso, an kseri kanis tipota gia ton dekti:prifix 9400.Prin 1 mina epeze ton NILESAT via internet,tora tipota.Yparxi kamia
kenourgia anavathmisi? Opios kseri kati, as enimerosi. Eyxaristo
Καλησπέρα σας, έχω αποφασίσει να εγκαταστήσω για πρώτη μου φορά δορυφορικό σύστημα και μετά από μια έρευνα αγοράς που έκανα για δέκτη, κατέληξα στον "Edision Argus VIP HD" . Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι γνώμη έχετε γι αυτόν το δέκτη? Αν υποστηρήζει την κανονική κάρτα της νοβα?(ή αν χρειάζεται κάποια έξτρα διαδικασία γι αυτό) ??? ευχαριστώ.....