-
25-09-2010, 17:17:12
#281
Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
Φίλοι μου Καλησπέρα. Εχω τό Diablo Cam2 H/Rev 3,9.Οταν τό αγόρασα πρίν από 7 μήνες,λειτουργούσε κανονικά. Τώρα τελευταία όταν τού περάσω τά Keys bin μέ τό Cas 3 καί τό βάλω στόν δέκτη μου (Octagon SF 918 HD ) λειτουργεί γιά 2-3 λεπτά καί μετά παγώνει η εικόνα καί τίποτα μετά. Άν κάποιος φίλος γνωρίζει κάτι γιά τόπρόβλημα αυτό ας μέ ενημερώσει σχετικά . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
-
25-09-2010, 17:20:22
#282
Contributing Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
-
25-09-2010, 17:57:56
#283
Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
vale to dekth se 1 kanali pou anoigei to cam. min kaneis zapping.an meta apo 2-3 lepta sou kanei kollimata tote mallon exei provlima me ti thermokrasia. ase to portaki tou ci anoikto kai vale 1 anemistiraki mprosta na deis an ontos einai afto. episis dokimase na kaneis 1 format sto diablo kai perase to teleftaio firmware kai meta to keybin
-
26-09-2010, 08:22:01
#284
Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
Παιδιά σάς ευχαριστώ γιά τίς οδηγίες σας αλλά τό φορμάτ στο Diablo Cam πώς γίνεται ?
-
26-09-2010, 14:07:21
#285
Contributing Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
μολις συνδεσεις τη μοντουλα στο cas και επιλεξεις ντιαβλο θα κανεις κλικ στο
cam disk functions εκει θα πατησεις format και θα περιμενεις μεχρι να σου βγαλει μηνυμα
successfully.
-
27-09-2010, 20:36:04
#286
Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
Καί Format έκανα καί το Ipnosys - Keys bin ξαναπέρασα αλλά δέν έγινε τίποτα.Τώρα μάλιστα δέν ανοίγει κανένα κανάλι από αυτά πού άνοιγε.
-
18-10-2010, 07:32:45
#287
New Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.η μοντουλα Diablo wi fi .από την κυρία με σερβιτόρο ανοίγει τρία κανάλια μόνο τι μπορεί να φταίει και αν διορθώνεται το πρόβλημα ευχαριστώ
-
08-12-2010, 13:50:24
#288
Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
Gia sas ..exw mia zeta cam anabathmismeni se joker 1.17 apo perisi eblepa kanonika tin gammacard sto gnosto paketo twra ebala to olandiko kai den to anoigi eno se allo dekti pou dokimasa tin karta xwris montoula anoixe kanonika ...xriazete kapoia alla anvathmisi i modoula i eprepe na tin anoigi
Eyxaristw
-
11-12-2010, 14:32:31
#289
Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
to diablo 2.3 anigi tipota ston ellas sat??
-
11-12-2010, 23:11:40
#290
Contributing Member
Re: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ
περασε το τελευταιο k*y b*n και κατι θα γινει για το bulsatcom
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules