xaniara, den eimaste papagalakia,oute paizoume to xalasmeno thlefono OYTE thlekateu8inomena vlimata.an kapios den gnorizei kapia pragmata den paei na pei oti de ginontai apo alous.den eimai exper tou eidous apla h doulia mou exei sxesi me ta doriforika kai exo dei me ta matia mou oti ginontai.perisotera de leo.de xreiazete na apodikso oti h gi einai strogili kai oxi epipedi
και γιατι να το δοση βρε φιλαρακι στο τσαμπα;;; ας μην κρυβομαστε πισω απο τα δακτυλα μας. αυτο που λες και ζητας ενδιαφερει μονο τους σερβεραδες. αυτοι κοβονται και θελουν να μοιρασουν την καρτα. αυτοι λοιπον τα 1000 ευρ που λες η ποσα αλλα θα δωσουν για να αποκτησουν αυτο το κολπο, τα χρηματα αυτα θα τα βγαλουν απο τις μισες συνδρομες που εχουν σε ενα μηνα μεσα. ας τα σκασουν λοιπον και να το παρουν αν υπαρχει κατι τετοιο. τοσα χιλιαρικα μαζευουν τον μηνα απο μια καρτουλα που μοιραζουν.
mpa diakopes kanei ki afto......mono sopcast einai kalitero alla ki afto eno den kanei diakopes polles den exei toso kali poiothta eikonas......ki ena allo me polla links einai to www.nabzortv.net
y.g. apapappapaa poso sas ftiaxno agria kathe mera edo mesaaaaaaaaaaaaaaaa ma kala ola tzampa apo to tzanampeti?axaxaxaxxaxaxaa
ante na vgoune ola stin fora , na kaoune ola kai meta na klene oloi oti vlepoun mavri eikona.
e re glentia, emeis san laos den tha mathoume pote apo oti mou fenete.
mia karta , 3 kanalia , arketi gia ena spiti na vlepei diaforetika programmata.
tora gia ta pantremata,exoun anaferthei kai se pio palia posts ti ginete,i toulaxiston pos ginotane.
p.s:zita tsampe zita tsampe zita tsampe
Φίλε Δημήτρη, αυτό που γράφεις είναι σωστό για όσους πράγματι κυνηγούν να εξαλείψουν τα μέτρα antisharing με τα 3 sids, εφόσον προφανώς τις περισσότερες φορές πρόκειται για serverάδες.
Εμείς όμως οι "φτωχοί πλην τίμιοι μεροκαματιάριδες" που θέλουμε μόνο να ξεπαντρέψουμε την original καρτούλα μας για να μπορούμε να μοιράσουμε το σήμα στο σαλόνι ή το υπνοδωμάτιό μας αντίστοιχα, εκμεταλευόμενοι τον ήδη υπάρχοντα εξοπλισμό μας (π.χ. κάποιο κατάλληλο δέκτη ή κάποιο splitter κτλ.), γιατί θα πρέπει να σκάσουμε ένα κάρο λεφτά στους "επιτήδειους" που εκμεταλλεύονται τις καταστάσεις και ζητούν ένα κάρο λεφτά; Λεφτά που πολλές φορές ξεπερνούν ακόμα και την original απατεωνιά της ακατονόμαστης με το pvr και τον "ειδικό δέκτη" της πλάκας, που παρουσιάζουν ως δήθεν δική τους υπηρεσία. Κι αν δεν τα σκάσουμε χοντρά στον "επιτήδειο" για την οποιαδήποτε πατέντα του, θα πρέπει εναλλακτικά να πάρουμε 2 νέους δέκτες που θα κάνουν αυτή τη δουλειά και παράλληλα να δώσουμε και το κατιτίς (λιγότερο αυτή τη φορά) στο μεσάζοντα της όλης διαδικασίας, οπότε να φτάνουμε να δώσουμε συνολικά τόσα λεφτά όσα θα έκανε μια δεύτερη original συνδρομή.
Εγώ από την πρώτη στιγμή ζήτησα ωραία κι ευγενικά από την ακατονόμαστη (μέχρι και με προϊστάμενό τους είχα μιλήσει πριν μήνες) να μην μου παντρέψουν την κάρτα, γιατί θα μου αχρηστευόταν ο ήδη υπάρχον εξοπλισμός και η εγκατάστασή μου. Αξίζει να σημειώσω ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια (και πριν ανακαλύψουν το δήθεν pvr), καθ' όλα νομότυπα τους είχα ζητήσει και μου είχαν επιτρέψει να αγοράσω εξοπλισμό (που μου εγκατέστησε κατόπιν συμφωνίας επίσημος συνεργάτης τους) που θα μοίραζε το σήμα εσωτερικά στο σπίτι μου. Και δυστυχώς οι ακατονόμαστοι, όπως αναμενόταν, μου αρνήθηκαν το μη πάντρεμα με κυνικό μάλιστα τρόπο και μου αχρηστεύθηκαν όλα, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιώ την παντρεμένη πατάτα τους, όπου μάλιστα σε τακτά διαστήματα χάνεται και ο ήχος για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Τουλάχιστον το πάλεψα με τον ευγενικό τρόπο. Γιατί λοιπόν θα πρέπει τώρα να πάω από τη "Σκύλα" (ακατονόμαστη) στη "Χάρυβδη" (επιτήδειοι πιασοκολέ αρπακόλιδες) για να επιτύχω το εύλογο και αυτονόητο αίτημά μου δίνοντας μια μικρή περιουσία εν ώρα μάλιστα ισχνών αγελάδων και οικονομικής κρίσης;
Αυτό είναι άλλωστε και το δικό μου παράπονο από το forum. Το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει εδώ και αρκετούς μήνες και όλο αυτό το διάστημα έχουν γραφτεί διάφορα πράγματα που κυρίως είναι είτε ήξεις - αφίξεις, είτε διαφημίσεις από εμποράκους για την "πατέντα" τους, είτε κάποια μισόλογα για ακριβές όμως λύσεις (με αγορά νέων δεκτών) κτλ. Θα περίμενα λοιπόν κάτι πιο ουσιαστικό, κάτι πιο πιασάρικο και πιο εφικτό...
Τέλος πάντων, θα δείξει... Μου βγήκε ο καημός μου και συγγνώμη αν σας έπρηξα με τα δικά μου.
File foufouto se katalaveno.
Den tha mpo se leptomeries gia sinesthimata, aplos tha po oti ama mazeftoun akoma 100 atoma san kai esena kai pate sta grafeia tis nova kati tha ginei.
Gnorizeis kai esi kai oloi oi alloi oti an vgoun ta peri ksipantrematos kai periorismo sid stin fora tha einai kako gia olous.
To provlima omos den einai xarivdi kai oi piasokolies alla i nova kai i monopoliaki stratigiki tis kai i iperopsia pou tin diakatexei.
Ara gia mena an thelete na diekdikisete kati , kante to me ton sosto tropo me kataggelies stin epitropi antagonismou kai stous organismous katanaloti , os episeis kinitopiiseis sta grafeia tis nova.
auth h ekdosh oscam ti akrivos einai?
einai mia ekdosi compiled apo kapio tourko pou prosthese kapio kodika sxetika me tin karta tou digiturk.
Eks oson gnorizo afti i ekdosi dierrefse ...