Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 100 FirstFirst ... 38111213141518233863 ... LastLast
Results 121 to 130 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #121
    Senior Member
    Join Date
    15-07-2008
    Posts
    173
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    oscam, allagmeno esoterika kai metonomasmeno se xpcs, dokimastike na poulithei kai 400 euro

    alla eutyxos den prolabe...

  2. Advertise Here
  3. #122
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by JohnP07 View Post
    oscam, allagmeno esoterika kai metonomasmeno se xpcs, dokimastike na poulithei kai 400 euro

    alla eutyxos den prolabe...
    mpa lathos kanis
    500 eithele

  4. #123
    Senior Member
    Join Date
    15-07-2009
    Posts
    120
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    kai ti mporei na kanei afto to oscam ?

  5. #124
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by snakie View Post
    File foufouto se katalaveno.
    Den tha mpo se leptomeries gia sinesthimata, aplos tha po oti ama mazeftoun akoma 100 atoma san kai esena kai pate sta grafeia tis nova kati tha ginei.
    Gnorizeis kai esi kai oloi oi alloi oti an vgoun ta peri ksipantrematos kai periorismo sid stin fora tha einai kako gia olous.
    To provlima omos den einai xarivdi kai oi piasokolies alla i nova kai i monopoliaki stratigiki tis kai i iperopsia pou tin diakatexei.
    Ara gia mena an thelete na diekdikisete kati , kante to me ton sosto tropo me kataggelies stin epitropi antagonismou kai stous organismous katanaloti , os episeis kinitopiiseis sta grafeia tis nova.
    Φίλε snakie, σ' ευχαριστώ πολύ που συμμερίζεσαι τον καημό μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι από τα άτομα που εκτιμώ αφάνταστα εδώ μέσα, τόσο για τις γνώσεις σου, όσο και για την προθυμία σου να βοηθήσεις και να "ξεστραβώσεις" όσο σε παίρνει και όσο μπορείς περισσότερο τον κάθε ενδιαφερόμενο. Προφανώς και γνωρίζω ότι αν βγουν όλα φόρα παρτίδα θα γυρίσει μπούμερανγκ η κατάσταση. Απλά με ενοχλούν οι κοροϊδίες ή τα μισόλογα (όποτε τύχει να εμφανιστεί κάποιο τέτοιο φαινόμενο) και σε συνδυασμό με το χαρακτήρα μου που δεν μου αρέσει να "ζητιανεύω" και να στέλνω p.m. στον κάθε ένα που πιθανολογώ ότι θα μπορούσε να έχει απαντήσεις στις απορίες μου, είναι ο λόγος που εξέφρασα ανοιχτά το παράπονό μου.

    Πάμε τώρα και στο ζητούμενο. Προφανέστατα και το κακό ξεκινάει από το μονοπώλειο και το καβαλημένο καλάμι της nova που θεωρεί ότι έχει πιάσει τον Πάπα από τα "δίδυμα". Βρίσκω πολύ εύλογη την προτροπή σου, αλλά έχω την αίσθηση ότι μια τέτοια προσπάθεια δεν θα είχε κανένα αντίκρυσμα, τουλάχιστον όχι στη χώρα που ζούμε. Μην ξεχνάς ότι συνήθως οι εταιρείες μονοπωλειακού καθεστώτος έχουν τα κατάλληλα πρόσωπα, στις κατάλληλες θέσεις, κάτι σαν κράτος εν κράτει και δύσκολα μπορείς να τους χτυπήσεις, ακόμα κι όταν έχεις δίκιο. Πόσο μάλιστα στη διεφθαρμένη Ελλάδα... Εδώ δεν κατάφερε τίποτα, αν δεν κάνω λάθος, η εταιρεία Humax που τους πήγε στα δικαστήρια για το ίδιο θέμα, θα το καταφέρουμε 50-100 πολίτες σε προσωπικό επίπεδο ή έστω εν τη ενώσει; Εδώ η nova έχει καταφέρει εδώ και χρόνια (παγκόσμια πρωτοτυπία και αυθαιρεσία ταυτόχρονα) να πουλάει/μεταπουλάει ακόμα και σε μορφή ξεχωριστού πακέτου τα ελεύθερα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα κρατικά για τα οποία πληρώνουμε φόρους μέσω της ΔΕΗ όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες και δεν κουνιέται φύλλο... Εδώ πουλάει το pvr έναντι 7.50€ το μήνα σαν δική της δήθεν υπηρεσία, όταν στην ουσία είναι δυνατότητα του δέκτη και όχι του ίδιου του παρόχου κι επίσης δεν έχει ανοίξει ρουθούνι... Οπότε, σε τι αντιπαράθεση να έρθουμε εμείς οι απλοί πολίτες και τι ακριβώς να διεκδικήσουμε, όταν έχουν καταστρατηγηθεί τα πάντα και δεν έχει υπάρξει ούτε ένας εισαγγελέας ή νομική υπηρεσία του κράτους που να έχει βάλει φρένο στην πλήρη αυθαιρεσία όλα αυτά τα χρόνια; Μιλάμε για τρελά οικονομικά συμφέροντα και συναλλαγές που συνήθως γίνονται κάτω από το τραπέζι...

    Και πάνω στην αυθαιρεσία της nova που ξέρουμε λίγο πολύ ότι δεν πρόκειται ν' αλλάξει, βρίσκουν και πατούν κάποιοι "πονηροί" που έχουν πιο εξειδικευμένη γνώση ώστε να μας αδειάζουν την τσέπη στην προσπάθειά μας να βρούμε μια λύση. Γι' αυτό έγραψα ότι πάμε από τη "Σκύλα" στη "Χάρυβδη" κι ευτυχώς που υπάρχουν κάποια forum όπως το παρόν, καθώς και παιδιά πρόθυμα να βοηθήσουν, που μας ανοίγουν τα μάτια κατά καιρούς!

    Εγώ, έχω μάθει στη ζωή μου να διεκδικώ το δίκιο μου με την ευγένεια παρά με τις απειλές, τους αφορισμούς κτλ. Με αυτή τη μέθοδο (μαζί με την ιστορία που ανέφερα χθες περιληπτικά) επεδίωξα να μην μου παντρέψουν την κάρτα και οφείλω να ομολογήσω ότι οι κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο είχαν καταλάβει το δίκαιο του αιτήματός μου και ήταν διατεθιμένες να μου βρουν λύση, αλλά οι αρχιεγωιστές βολεμένοι καρεκλοκένταυροι προϊστάμενοι που το μόνο που τους νοιάζει είναι ο εαυτός τους και οι παχυλοί μισθοί τους και μας αντιμετωπίζουν όλους τους υπόλοιπους σαν ανθρωπάκια, έχουν πάντα διαφορετική άποψη. Όμως, έχει και ο καιρός γυρίσματα...

    Υ.Γ. Τι συνέβη και όλα τα συγκεκριμένα posts έχουν ξεκαρφιτσωθεί από το σωστό thread κι έχουν μεταφερθεί στις γενικές συζητήσεις;

  6. #125
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Φίλε snakie, σ' ευχαριστώ πολύ που συμμερίζεσαι τον καημό μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι από τα άτομα που εκτιμώ αφάνταστα εδώ μέσα, τόσο για τις γνώσεις σου, όσο και για την προθυμία σου να βοηθήσεις και να "ξεστραβώσεις" όσο σε παίρνει και όσο μπορείς περισσότερο τον κάθε ενδιαφερόμενο. Προφανώς και γνωρίζω ότι αν βγουν όλα φόρα παρτίδα θα γυρίσει μπούμερανγκ η κατάσταση. Απλά με ενοχλούν οι κοροϊδίες ή τα μισόλογα (όποτε τύχει να εμφανιστεί κάποιο τέτοιο φαινόμενο) και σε συνδυασμό με το χαρακτήρα μου που δεν μου αρέσει να "ζητιανεύω" και να στέλνω p.m. στον κάθε ένα που πιθανολογώ ότι θα μπορούσε να έχει απαντήσεις στις απορίες μου, είναι ο λόγος που εξέφρασα ανοιχτά το παράπονό μου.

    Πάμε τώρα και στο ζητούμενο. Προφανέστατα και το κακό ξεκινάει από το μονοπώλειο και το καβαλημένο καλάμι της nova που θεωρεί ότι έχει πιάσει τον Πάπα από τα "δίδυμα". Βρίσκω πολύ εύλογη την προτροπή σου, αλλά έχω την αίσθηση ότι μια τέτοια προσπάθεια δεν θα είχε κανένα αντίκρυσμα, τουλάχιστον όχι στη χώρα που ζούμε. Μην ξεχνάς ότι συνήθως οι εταιρείες μονοπωλειακού καθεστώτος έχουν τα κατάλληλα πρόσωπα, στις κατάλληλες θέσεις, κάτι σαν κράτος εν κράτει και δύσκολα μπορείς να τους χτυπήσεις, ακόμα κι όταν έχεις δίκιο. Πόσο μάλιστα στη διεφθαρμένη Ελλάδα... Εδώ δεν κατάφερε τίποτα, αν δεν κάνω λάθος, η εταιρεία Humax που τους πήγε στα δικαστήρια για το ίδιο θέμα, θα το καταφέρουμε 50-100 πολίτες σε προσωπικό επίπεδο ή έστω εν τη ενώσει; Εδώ η nova έχει καταφέρει εδώ και χρόνια (παγκόσμια πρωτοτυπία και αυθαιρεσία ταυτόχρονα) να πουλάει/μεταπουλάει ακόμα και σε μορφή ξεχωριστού πακέτου τα ελεύθερα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα κρατικά για τα οποία πληρώνουμε φόρους μέσω της ΔΕΗ όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες και δεν κουνιέται φύλλο... Εδώ πουλάει το pvr έναντι 7.50€ το μήνα σαν δική της δήθεν υπηρεσία, όταν στην ουσία είναι δυνατότητα του δέκτη και όχι του ίδιου του παρόχου κι επίσης δεν έχει ανοίξει ρουθούνι... Οπότε, σε τι αντιπαράθεση να έρθουμε εμείς οι απλοί πολίτες και τι ακριβώς να διεκδικήσουμε, όταν έχουν καταστρατηγηθεί τα πάντα και δεν έχει υπάρξει ούτε ένας εισαγγελέας ή νομική υπηρεσία του κράτους που να έχει βάλει φρένο στην πλήρη αυθαιρεσία όλα αυτά τα χρόνια; Μιλάμε για τρελά οικονομικά συμφέροντα και συναλλαγές που συνήθως γίνονται κάτω από το τραπέζι...

    Και πάνω στην αυθαιρεσία της nova που ξέρουμε λίγο πολύ ότι δεν πρόκειται ν' αλλάξει, βρίσκουν και πατούν κάποιοι "πονηροί" που έχουν πιο εξειδικευμένη γνώση ώστε να μας αδειάζουν την τσέπη στην προσπάθειά μας να βρούμε μια λύση. Γι' αυτό έγραψα ότι πάμε από τη "Σκύλα" στη "Χάρυβδη" κι ευτυχώς που υπάρχουν κάποια forum όπως το παρόν, καθώς και παιδιά πρόθυμα να βοηθήσουν, που μας ανοίγουν τα μάτια κατά καιρούς!

    Εγώ, έχω μάθει στη ζωή μου να διεκδικώ το δίκιο μου με την ευγένεια παρά με τις απειλές, τους αφορισμούς κτλ. Με αυτή τη μέθοδο (μαζί με την ιστορία που ανέφερα χθες περιληπτικά) επεδίωξα να μην μου παντρέψουν την κάρτα και οφείλω να ομολογήσω ότι οι κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο είχαν καταλάβει το δίκαιο του αιτήματός μου και ήταν διατεθιμένες να μου βρουν λύση, αλλά οι αρχιεγωιστές βολεμένοι καρεκλοκένταυροι προϊστάμενοι που το μόνο που τους νοιάζει είναι ο εαυτός τους και οι παχυλοί μισθοί τους και μας αντιμετωπίζουν όλους τους υπόλοιπους σαν ανθρωπάκια, έχουν πάντα διαφορετική άποψη. Όμως, έχει και ο καιρός γυρίσματα...

    Υ.Γ. Τι συνέβη και όλα τα συγκεκριμένα posts έχουν ξεκαρφιτσωθεί από το σωστό thread κι έχουν μεταφερθεί στις γενικές συζητήσεις;
    h lysh einai 1 !!!!!
    mazeytoite na kanoyme aposyndeseis k
    ai na steiloyme ena mail sthn eteria..
    alla oxi 10-20 atoma na aksizei o kopos!
    se tetoies polytikes ( mamaw kai dernw) mono aytos o tropos aksizei!
    kalhmera

  7. #126
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by snakie View Post
    File foufouto se katalaveno.
    Den tha mpo se leptomeries gia sinesthimata, aplos tha po oti ama mazeftoun akoma 100 atoma san kai esena kai pate sta grafeia tis nova kati tha ginei.
    Gnorizeis kai esi kai oloi oi alloi oti an vgoun ta peri ksipantrematos kai periorismo sid stin fora tha einai kako gia olous.
    To provlima omos den einai xarivdi kai oi piasokolies alla i nova kai i monopoliaki stratigiki tis kai i iperopsia pou tin diakatexei.
    Ara gia mena an thelete na diekdikisete kati , kante to me ton sosto tropo me kataggelies stin epitropi antagonismou kai stous organismous katanaloti , os episeis kinitopiiseis sta grafeia tis nova.
    Το καλοκαίρι αν θυμάμαι καλά, ή τον Σεπτέμβριο περιμέναμε την απόφαση του δικαστηρίου σχετικά με την καταγγελία ενός "γνωστού" στο χώρο "Δορυφορομανή" ο οποίος είχε προσφύγει στα δικαστήρια με αυτό ακριβώς το θέμα. Τότε, είχε γραφτεί σε περιοδικά, σε sites (satleo) και γενικότερα είχε γίνει μια αναφορά εκτεταμένη στο θέμα... Λίγες μέρες/ώρες πριν την απόφαση του δικαστηρίου... το θέμα αποσιωπήθηκε... Ή δεν βγήκε απόφαση, ή πήρε αναβολή ή τελος πάντων κάποιος τα πήρε και το έκλεισε. Δεν έχω μάθει τι ακριβώς έχει γίνει με το θέμα, αλλά πάντως ξαφνικά επικράτησε μια "ακρα του τάφου σιωπή"... Πιστεύετε λοιπόν ότι μια τέτοια πρακτική θα έχει εφαρμογή στην Ελλάδα; Δυστυχώς και θα πως δυστυχώς για ακόμα μια φορά, ΔΕΝ μπορούν να γίνουν τέτοια πραγματα στην Ελλάδα μας αξιοκρατικά και με διαφάνεια. Μην με πείτε γραφικό και ότι τέτοιες στάσεις μας δείχνουν στους άλλους ως Ελληναρες, αλλά έτσι είναι...

  8. #127
    VIP Member snakie's Avatar
    Join Date
    16-04-2005
    Posts
    520
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Afou katathetithei entipo stin topiki armodia arxi , sigxronos mporei na apostalei kai sto evropaiko tmima gia na ipopesei stin antilipsi tous.
    Eimai melos se diafora evropaika tmimata opos afta stin europa me ta nomika - efevreseis - research & development - dikeomata politi, kai me enimeronoun kathe trimino-tetramino me diafora entipa.
    Afta ta tmimata den xarizoun kastano,aplos prepei na mazeftoun polla atoma gia kinitopiisi.
    ena poulaki den fernei tin aniksi.

  9. #128
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Και τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε? Το ξεπάντρεμα? Την άρση του μονοπώλιου? Τις υψηλές τιμές?

    Τίποτα από όλα αυτά δεν μπορεί να γίνει με καταγγελίες και επιτροπές...

    Ξεπάντρεμα με τι δικαιολογία? Σου δίνει ήδη την δυνατότητα με τον PVR... Το πολύ πολύ να ρίξει την τιμή...

    Μονοπώλιο με τι δικαιολογία? Υπάρχει άλλο δορυφορικό μπουκέτο που παραπονιέται ότι η nova είναι υπερ-ανταγωνιστική και δεν μπορεί να ακολουθήσει?

    Υψηλές τιμές? Ελεύθερη αγορά έχουμε και ότι τιμές θέλει βάζει...

    Η μόνη λύση είναι μπουκοτάζ, αλλά αυτό είναι πραγματικά δύσκολο... Άντε 20-50-100 άτομα από εδώ μέσα να κόψουν την συνδρομή... Τα καφενεία, οι καφετέριες που κάθε ΣΚ είναι ο μοναδικός λόγος που γεμίζει το μαγαζί τους πιστεύτε ότι θα κόψουν την συνδρομή? Οι Έλληνες του εξωτερικού που θα κάτσουν το βράδυ 1-2 ώρες στην TV να ακούσουν τίποτα στα Ελληνικά πιστεύτε ότι θα το κόψουν?

  10. #129
    Member
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    76
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    foyfote foyfote piasta kai gargalata ... i alios pare gkasma kai ela na mas ta xiseis loipon min stelneis PM me alla onomata se alla topics :)

  11. #130
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kahkon View Post
    foyfote foyfote ******** ... i alios pare ************ loipon min stelneis PM me alla onomata se alla topics :)
    ειλικρινά δεν μπορω να καταλαβω αυτη σου τη συμπεριφορα , αν εχεις σοβαρο λογο παρακαλω να εξηγηθείς αλλιως θα υποστεις τις συνέπειες .
    και τα πμ μου ειναι ανοικτα .

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •