
Originally Posted by
foufoutos7
Φίλε snakie, σ' ευχαριστώ πολύ που συμμερίζεσαι τον καημό μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι από τα άτομα που εκτιμώ αφάνταστα εδώ μέσα, τόσο για τις γνώσεις σου, όσο και για την προθυμία σου να βοηθήσεις και να "ξεστραβώσεις" όσο σε παίρνει και όσο μπορείς περισσότερο τον κάθε ενδιαφερόμενο. Προφανώς και γνωρίζω ότι αν βγουν όλα φόρα παρτίδα θα γυρίσει μπούμερανγκ η κατάσταση. Απλά με ενοχλούν οι κοροϊδίες ή τα μισόλογα (όποτε τύχει να εμφανιστεί κάποιο τέτοιο φαινόμενο) και σε συνδυασμό με το χαρακτήρα μου που δεν μου αρέσει να "ζητιανεύω" και να στέλνω p.m. στον κάθε ένα που πιθανολογώ ότι θα μπορούσε να έχει απαντήσεις στις απορίες μου, είναι ο λόγος που εξέφρασα ανοιχτά το παράπονό μου.
Πάμε τώρα και στο ζητούμενο. Προφανέστατα και το κακό ξεκινάει από το μονοπώλειο και το καβαλημένο καλάμι της nova που θεωρεί ότι έχει πιάσει τον Πάπα από τα "δίδυμα". Βρίσκω πολύ εύλογη την προτροπή σου, αλλά έχω την αίσθηση ότι μια τέτοια προσπάθεια δεν θα είχε κανένα αντίκρυσμα, τουλάχιστον όχι στη χώρα που ζούμε. Μην ξεχνάς ότι συνήθως οι εταιρείες μονοπωλειακού καθεστώτος έχουν τα κατάλληλα πρόσωπα, στις κατάλληλες θέσεις, κάτι σαν κράτος εν κράτει και δύσκολα μπορείς να τους χτυπήσεις, ακόμα κι όταν έχεις δίκιο. Πόσο μάλιστα στη διεφθαρμένη Ελλάδα... Εδώ δεν κατάφερε τίποτα, αν δεν κάνω λάθος, η εταιρεία Humax που τους πήγε στα δικαστήρια για το ίδιο θέμα, θα το καταφέρουμε 50-100 πολίτες σε προσωπικό επίπεδο ή έστω εν τη ενώσει; Εδώ η nova έχει καταφέρει εδώ και χρόνια (παγκόσμια πρωτοτυπία και αυθαιρεσία ταυτόχρονα) να πουλάει/μεταπουλάει ακόμα και σε μορφή ξεχωριστού πακέτου τα ελεύθερα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα κρατικά για τα οποία πληρώνουμε φόρους μέσω της ΔΕΗ όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες και δεν κουνιέται φύλλο... Εδώ πουλάει το pvr έναντι 7.50€ το μήνα σαν δική της δήθεν υπηρεσία, όταν στην ουσία είναι δυνατότητα του δέκτη και όχι του ίδιου του παρόχου κι επίσης δεν έχει ανοίξει ρουθούνι... Οπότε, σε τι αντιπαράθεση να έρθουμε εμείς οι απλοί πολίτες και τι ακριβώς να διεκδικήσουμε, όταν έχουν καταστρατηγηθεί τα πάντα και δεν έχει υπάρξει ούτε ένας εισαγγελέας ή νομική υπηρεσία του κράτους που να έχει βάλει φρένο στην πλήρη αυθαιρεσία όλα αυτά τα χρόνια; Μιλάμε για τρελά οικονομικά συμφέροντα και συναλλαγές που συνήθως γίνονται κάτω από το τραπέζι...
Και πάνω στην αυθαιρεσία της nova που ξέρουμε λίγο πολύ ότι δεν πρόκειται ν' αλλάξει, βρίσκουν και πατούν κάποιοι "πονηροί" που έχουν πιο εξειδικευμένη γνώση ώστε να μας αδειάζουν την τσέπη στην προσπάθειά μας να βρούμε μια λύση. Γι' αυτό έγραψα ότι πάμε από τη "Σκύλα" στη "Χάρυβδη" κι ευτυχώς που υπάρχουν κάποια forum όπως το παρόν, καθώς και παιδιά πρόθυμα να βοηθήσουν, που μας ανοίγουν τα μάτια κατά καιρούς!
Εγώ, έχω μάθει στη ζωή μου να διεκδικώ το δίκιο μου με την ευγένεια παρά με τις απειλές, τους αφορισμούς κτλ. Με αυτή τη μέθοδο (μαζί με την ιστορία που ανέφερα χθες περιληπτικά) επεδίωξα να μην μου παντρέψουν την κάρτα και οφείλω να ομολογήσω ότι οι κοπέλες στο τηλεφωνικό κέντρο είχαν καταλάβει το δίκαιο του αιτήματός μου και ήταν διατεθιμένες να μου βρουν λύση, αλλά οι αρχιεγωιστές βολεμένοι καρεκλοκένταυροι προϊστάμενοι που το μόνο που τους νοιάζει είναι ο εαυτός τους και οι παχυλοί μισθοί τους και μας αντιμετωπίζουν όλους τους υπόλοιπους σαν ανθρωπάκια, έχουν πάντα διαφορετική άποψη. Όμως, έχει και ο καιρός γυρίσματα...
Υ.Γ. Τι συνέβη και όλα τα συγκεκριμένα posts έχουν ξεκαρφιτσωθεί από το σωστό thread κι έχουν μεταφερθεί στις γενικές συζητήσεις;