Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 7 of 100 FirstFirst ... 25678912173257 ... LastLast
Results 61 to 70 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #61
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    καλημερα σε βλεπω παιδευεσαι. περασε το οοζοον που εχει το barryallen εγκατεστημενο και μετα βαλε στο στικακι οτι ιματζ θελεις. το τζεμινι τελος ειναι και παλιο εσυ προσπαθεις να περασεις το τελευταιο barryallen γιαυτο μπορει να σου δημιουργει προβληματα.παντως στο τζεμινι το τοποθετεις στο tmp και μετα στο file manager-->
    tmp--> πρασινο---> οκ τελος επανεκκινηση τον δεκτη και πρεπει να το βρεις (υποψιν οτι πρεπει να εχεις το στικακι κανονικα διαμορφωμενο).
    .
    Επειδή κι εγώ θέλω να κάνω κάτι αναλογο θα ρωτήσω το ίδιο με τον φίλο Dog πιο πάνω...

    ΔΕΝ θέλω να βάλω oozoon θέλω να έχω το gemini ως "κεντρικό" και τα υπόλοιπα σε stick για να "παίζω"...

    Γινετε ή όχι αυτό με gemini 5.10 στην flash??

    @Dog Φίλε μου αναβάθμισες το BL σε 76d ?

  2. Advertise Here
  3. #62
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    μα το εχουμε ξαναπει οτι η εκδοση του barryallen που θελουμε να περασουμε πρεπει να συμβαδιζει με το secondstage του δεκτη. και βεβαια γινεται σε τζεμινι. απλα επιδη ειναι παλιο το ιματζ θελει πιο παλιο barryallen (δοκιμες θα κανεται)

  4. #63
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    μα το εχουμε ξαναπει οτι η εκδοση του barryallen που θελουμε να περασουμε πρεπει να συμβαδιζει με το secondstage του δεκτη. και βεβαια γινεται σε τζεμινι. απλα επιδη ειναι παλιο το ιματζ θελει πιο παλιο barryallen (δοκιμες θα κανεται)
    Εσείς μπορεί να το έχετε πει αλλα το γεγονός ότι σε ενα topic συνωστίζονται ΟΛΑ τα θέματα και ΟΛΑ τα μοντελά για DM το κάνει ΑΔΥΝΑΤΟ να βρεθεί...

    Ίσως να πρέπει να γινει ενα θέμα με 2-3 βασικά πραματακια μόνο.

    @dog Αναβάθμισε το BL σε 76d απο εδώ http://dm800sim2.com/sim2/content/53/20101222/526.html
    Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια όπως όταν φλασάρεις image.

    ΔΕΝ το έχω κάνει αφου ακόμη είμαι διακοπές αλλά όταν γυρισω θα τον "κανονίσω"

    Περιμένω να μας πείς αν τα κατάφερες...

  5. #64
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Goukos View Post
    Επειδή κι εγώ θέλω να κάνω κάτι αναλογο θα ρωτήσω το ίδιο με τον φίλο Dog πιο πάνω...

    ΔΕΝ θέλω να βάλω oozoon θέλω να έχω το gemini ως "κεντρικό" και τα υπόλοιπα σε stick για να "παίζω"...

    Γινετε ή όχι αυτό με gemini 5.10 στην flash??

    @Dog Φίλε μου αναβάθμισες το BL σε 76d ?
    oxi den to ekana.twra tha to kanw opws perigrafeis pio katw.den iksera oti ithele.einai 76a emena.tha xathoyn oi rithmiseis kai ola?h ta karataei?ta krataei mallon e?

  6. #65
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Goukos View Post
    Εσείς μπορεί να το έχετε πει αλλα το γεγονός ότι σε ενα topic συνωστίζονται ΟΛΑ τα θέματα και ΟΛΑ τα μοντελά για DM το κάνει ΑΔΥΝΑΤΟ να βρεθεί...

    Ίσως να πρέπει να γινει ενα θέμα με 2-3 βασικά πραματακια μόνο.

    @dog Αναβάθμισε το BL σε 76d απο εδώ http://dm800sim2.com/sim2/content/53/20101222/526.html
    Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια όπως όταν φλασάρεις image.

    ΔΕΝ το έχω κάνει αφου ακόμη είμαι διακοπές αλλά όταν γυρισω θα τον "κανονίσω"

    Περιμένω να μας πείς αν τα κατάφερες...
    to ekakana kai ola ok den peirakse tipota allakse apo 76a se 76d alla den vlepei to baryallen.tha dokimasw pio palio opws leei o filos cris

  7. #66
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ρε παιδιά τι δουλειά έχει το BL76D με το Gemini 5.10?
    Τα ΒL που βγάζει το team είναι χρήσιμα την εκάστοτε στιγμή για να μπορεί να bootάρει το κάθε νέο image αναλόγως kernel και drivers
    Το Gemini 5.10 παίζει μια χαρά και με την BL76A, καθώτι αυτό ήτανε χρήσιμο για τα images με αυτό το kernel και drivers
    Δε θα δείτε καμιά διαφορά και να περάσετε το BL76D πάνω στο Gemini 5.10.......αυτό είναι χρήσιμο για να περάσετε τα images με το τελευταίο kernel και drivers

  8. #67
    Junior Member
    Join Date
    18-09-2006
    Posts
    13
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    paides kalispera kai kali xronia se olous exo enan 800 klono sim 2.01 kai mou simvenei to eksis se opoio image kai an valo panta kapoia dir tha einai links kai oxi kanonika egkatestimena gia paradigma se gemini 5.00+5.10 den iparxei o fakelos keys mesa sto var alla sto user kai vgenei me sintomeusi episis dokimazontas to image NEW DREAM ELITE 1.0 HD PrzEdition sim2-76d den mporo na kano emulation (camd3)me tipota yparxei monimi lisi gia auta pou grafo ftaiei kati ston dekti? opoia voitheia dekti giati o 800 einai vreston kai ..parton!!!! thnks a lot prokatavolika!

  9. #68
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Ρε παιδιά τι δουλειά έχει το BL76D με το Gemini 5.10?
    Τα ΒL που βγάζει το team είναι χρήσιμα την εκάστοτε στιγμή για να μπορεί να bootάρει το κάθε νέο image αναλόγως kernel και drivers
    Το Gemini 5.10 παίζει μια χαρά και με την BL76A, καθώτι αυτό ήτανε χρήσιμο για τα images με αυτό το kernel και drivers
    Δε θα δείτε καμιά διαφορά και να περάσετε το BL76D πάνω στο Gemini 5.10.......αυτό είναι χρήσιμο για να περάσετε τα images με το τελευταίο kernel και drivers
    Με λ'ιγα λόγια λοιπόν δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα "Ποιό να βάλει....". :/

    Θα πρέπει να αρχίσει να φλασάρει σαν μανιακός έως ότου κάποιο παλιό του "κάτσει"....

    Αυτό που "έπαιρνα" εγώ απο το διάβασμα σε άλλα φορά ήταν ότι με την αναβάθμιση BL θα μπορούσαμε να φλασάρουμε το τελευταίο ΒΑ χωρίς ανάγκη ψαξίματος...

    Φίλε Dog αναμένω την απάντησή σου αν βρήκες ποιό δουλευει και απο Τετάρτη, που θα έχω γυρίσει, θα αρχίσω κι εγώ ανελέητα φλασαρίσματα...(έτσι θα δούμε και πόσο αντέχουν τα μαϊμουδάκια μας :P )

  10. #69
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Goukos View Post
    Με λ'ιγα λόγια λοιπόν δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα "Ποιό να βάλει....". :/

    Θα πρέπει να αρχίσει να φλασάρει σαν μανιακός έως ότου κάποιο παλιό του "κάτσει"....

    Αυτό που "έπαιρνα" εγώ απο το διάβασμα σε άλλα φορά ήταν ότι με την αναβάθμιση BL θα μπορούσαμε να φλασάρουμε το τελευταίο ΒΑ χωρίς ανάγκη ψαξίματος...

    Φίλε Dog αναμένω την απάντησή σου αν βρήκες ποιό δουλευει και απο Τετάρτη, που θα έχω γυρίσει, θα αρχίσω κι εγώ ανελέητα φλασαρίσματα...(έτσι θα δούμε και πόσο αντέχουν τα μαϊμουδάκια μας :P )
    etsi goykos katevazw synexeia ola ta baryall kai tha ta dokimasw ena ena,otan exw epityxeia tha postarw.pantws ok h anavatmhish toy boot se d den kserw an einai askopo alla egine.

  11. #70
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Αφού θέλεται να παίξετε με image σαν το Gemini 5.10 (ίδιο kernel και ίδιοι drivers), γιατί δε βάζετε στη flash το Dream Elite 133D που έχει έτοιμο το MeoBoot και είναι πιο εύχρηστο στο σετάρισμα για τα νέα images στο στικάκι?
    Eπίσης το MeoBoot μπαίνει και στο Gemini 5.10 στη flash

Page 7 of 100 FirstFirst ... 25678912173257 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •