Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 13 of 100 FirstFirst ... 38111213141518233863 ... LastLast
Results 121 to 130 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #121
    Member
    Join Date
    07-08-2009
    Location
    kapou konta
    Posts
    73
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημερα, Χρονια Πολλα σ' ολους, μπορει κανεις να πει γιατι σε dm500s ενω αναβει το πρασινο δεν βλεπω εικονα;;;Δηλ. σε καποια κανάλια αναβει το Ι, σε αλλα το S, σε αλλα το Ν, αλλα εικονα δεν, τι μπορει να φτεει. Εχω δοκιμασει να αφερεσω το constantcw απο το scce και απο το keys αλλα τιποτα..καμια ιδεα κανεις;;;;; Ευχαριστω

  2. Advertise Here
  3. #122
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    τιποτα δε φταιει φιλε μου εαν ειχες καρτα ird***to στο Ι θα ειχες εικονα εαν ειχες καρτα sega στο S θα ειχες εικονα. εαν ειχες καρτα Nagravision στο N θα ειχες εικονα, αφου πρωτα εχεις επιλεξει καναλι με την κωδικοποιηση I,S,N.γιαυτο τωρα κατεβασε την συχν/τα 11804 V και θα εχεις τα δυο ωραια καναλακια RA1/2 sport.ελευθερα.

  4. #123
    Junior Member
    Join Date
    21-12-2010
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Τελικά ότι κι αν δοκίμασα, δεν κατάφερα να βρω καμια άκρη. Προβληματικό tuner βλέπω να είναι, γιατί μία παίζει (ακόμα και με όχι τόσο ισχυρό σήμα) και μία όχι.

    Σήμερα μάλιστα αγόρασα και ένα μικρό ενισχυτή, μήπως και έφταιγε το σήμα και ακόμα η ίδια κατάσταση είναι.

    Μίλησα με το μαγαζί που το πήρα και θα τον πάω από εκεί αύριο να δούμε τι θα γίνει. Οπότε αναμένουμε ακόμα. Σε περίπτωση χαλασμένου tuner ή ότι άλλου, εννοείται θα πάρω καινούριο δέκτη.

    Θα επιστρέψω με νέα, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια ως τώρα όλα τα παιδιά!

  5. #124
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by protaris View Post
    Καλημερα, Χρονια Πολλα σ' ολους, μπορει κανεις να πει γιατι σε dm500s ενω αναβει το πρασινο δεν βλεπω εικονα;;;Δηλ. σε καποια κανάλια αναβει το Ι, σε αλλα το S, σε αλλα το Ν, αλλα εικονα δεν, τι μπορει να φτεει. Εχω δοκιμασει να αφερεσω το constantcw απο το scce και απο το keys αλλα τιποτα..καμια ιδεα κανεις;;;;; Ευχαριστω
    afoy les oti ta afereses.......
    ekanes meta reboot ton dekti?

  6. #125
    Junior Member
    Join Date
    15-08-2009
    Posts
    17
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Τα λεγα εγω.... Οι ενισχυτες σηματος δεν κανουν τιποτα. Πακετο και πισω και να απαιτησεις αμμεση αντικατασταση. Ουτε μα ουτε μου, ουτε αστο να δουμε. Και περιμενω καμια πληροφορια για το μαγαζι και την εξελιξη του προβληματος.

  7. #126
    Senior Member
    Join Date
    22-04-2009
    Posts
    214
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Mou exoun wali stin dream800hd gnisia ena image pano ke mou aresi ala den ksero pio ine.Iparxi periptosi to image na to kano (safe) pou leme gia na to exo gia tin ali fora otan xriasti?Efxaristo ek ton proteron

  8. #127
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Χρονια καλα πολα και ευτυχισμενα.
    Φιλοι μου εχω ενα προβλημα, και παρακαλω, οποιος μπορει ας βοηθεισει.
    Με τον μα'ι'μου 500ς βλεπω απο σερβερ την κυρια μας αψογα,θελησα ομως να βλεπω και τον skayUK στις 28,2 μοιρες,απο τον ιδιο σερβερ,ο ΑΝΤΜΗΝ μου εστειλε τα παντα,εφτιαξα την γραμμη οπως ειχα φτιαξει την γραμμη της κυριας ,ομως δεν ανοιξε κανενα καναλι στον 28,2Ε. Τι προτεινετε να κανω? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  9. #128
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pastekolati View Post
    Mou exoun wali stin dream800hd gnisia ena image pano ke mou aresi ala den ksero pio ine.Iparxi periptosi to image na to kano (safe) pou leme gia na to exo gia tin ali fora otan xriasti?Efxaristo ek ton proteron
    ποιο ειναι αυτο το καλο ιματζ? πηγαινε μενου--> πληροφοριες--> περι πρεπει να στο γραφει. εαν οχι τοτε ανοιξε το DCC ---> κλικ telnet protocol
    και θα το δεις. πολλα ιματζ εχουν το plugin-flashbackup. επισης μπορεις και με το barryallen να κανεις backup image.

  10. #129
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Θέλω μια βοήθεια από εσάς που με ξεστραβώσατε τόσες φορές :)

    Θα δώσω έναν 500άρι στον παππού μου να βλέπει ζώα στην δορυφορική.. Έκανα ένα μπουκέτο με όλα τα κανάλια με ζώα, οπότε δεν θα δυσκολεύεται να τα βρίσκει... το θέμα είναι πως θα κλειδώσω τα menu και αυτά μην τυχόν πατήσει κάτι καταλάθος και τα κάνει χάλια... Κατάφερα κλείδωσα το menu από τα parental controls αλλά το μπλέ και κίτρινο κουμπί δεν κλειδώνουν... Επειδή το έχω δει να γίνεται πριν από 2 χρόνια, θα γίνεται και τώρα σίγουρα...

    Θέλω να μου πείτε πως γίνεται! Φοράω nabilo 0.8 αλλά δεν με πειράζει να βάλω και άλλο image.. Ευχαριστώ!!

  11. #130
    Senior Member
    Join Date
    22-04-2009
    Posts
    214
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    ποιο ειναι αυτο το καλο ιματζ? πηγαινε μενου--> πληροφοριες--> περι πρεπει να στο γραφει. εαν οχι τοτε ανοιξε το DCC ---> κλικ telnet protocol
    και θα το δεις. πολλα ιματζ εχουν το plugin-flashbackup. επισης μπορεις και με το barryallen να κανεις backup image.
    OK.Otan leo kalo image ine toulaxiston gia mena.(sxima logou).Gia alous mpori na ine alo.Lipon,aniksa opos mou ipes.
    Release:0510
    Kernel:Linux 2.6.18-7.3-dm800
    Image:07.21.2010
    Enigma:experimental
    Afto pou ta to wro.Diladi ta stixia ine eki pou lei Image?Efxaristo gia tixon apantisis

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •