Καλημερα, Χρονια Πολλα σ' ολους, μπορει κανεις να πει γιατι σε dm500s ενω αναβει το πρασινο δεν βλεπω εικονα;;;Δηλ. σε καποια κανάλια αναβει το Ι, σε αλλα το S, σε αλλα το Ν, αλλα εικονα δεν, τι μπορει να φτεει. Εχω δοκιμασει να αφερεσω το constantcw απο το scce και απο το keys αλλα τιποτα..καμια ιδεα κανεις;;;;; Ευχαριστω









