
Originally Posted by
foufoutos7
Φίλε Δημήτρη, αυτό που γράφεις είναι σωστό για όσους πράγματι κυνηγούν να εξαλείψουν τα μέτρα antisharing με τα 3 sids, εφόσον προφανώς τις περισσότερες φορές πρόκειται για serverάδες.
Εμείς όμως οι "φτωχοί πλην τίμιοι μεροκαματιάριδες" που θέλουμε μόνο να ξεπαντρέψουμε την original καρτούλα μας για να μπορούμε να μοιράσουμε το σήμα στο σαλόνι ή το υπνοδωμάτιό μας αντίστοιχα, εκμεταλευόμενοι τον ήδη υπάρχοντα εξοπλισμό μας (π.χ. κάποιο κατάλληλο δέκτη ή κάποιο splitter κτλ.), γιατί θα πρέπει να σκάσουμε ένα κάρο λεφτά στους "επιτήδειους" που εκμεταλλεύονται τις καταστάσεις και ζητούν ένα κάρο λεφτά; Λεφτά που πολλές φορές ξεπερνούν ακόμα και την original απατεωνιά της ακατονόμαστης με το pvr και τον "ειδικό δέκτη" της πλάκας, που παρουσιάζουν ως δήθεν δική τους υπηρεσία. Κι αν δεν τα σκάσουμε χοντρά στον "επιτήδειο" για την οποιαδήποτε πατέντα του, θα πρέπει εναλλακτικά να πάρουμε 2 νέους δέκτες που θα κάνουν αυτή τη δουλειά και παράλληλα να δώσουμε και το κατιτίς (λιγότερο αυτή τη φορά) στο μεσάζοντα της όλης διαδικασίας, οπότε να φτάνουμε να δώσουμε συνολικά τόσα λεφτά όσα θα έκανε μια δεύτερη original συνδρομή.
Εγώ από την πρώτη στιγμή ζήτησα ωραία κι ευγενικά από την ακατονόμαστη (μέχρι και με προϊστάμενό τους είχα μιλήσει πριν μήνες) να μην μου παντρέψουν την κάρτα, γιατί θα μου αχρηστευόταν ο ήδη υπάρχον εξοπλισμός και η εγκατάστασή μου. Αξίζει να σημειώσω ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια (και πριν ανακαλύψουν το δήθεν pvr), καθ' όλα νομότυπα τους είχα ζητήσει και μου είχαν επιτρέψει να αγοράσω εξοπλισμό (που μου εγκατέστησε κατόπιν συμφωνίας επίσημος συνεργάτης τους) που θα μοίραζε το σήμα εσωτερικά στο σπίτι μου. Και δυστυχώς οι ακατονόμαστοι, όπως αναμενόταν, μου αρνήθηκαν το μη πάντρεμα με κυνικό μάλιστα τρόπο και μου αχρηστεύθηκαν όλα, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιώ την παντρεμένη πατάτα τους, όπου μάλιστα σε τακτά διαστήματα χάνεται και ο ήχος για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Τουλάχιστον το πάλεψα με τον ευγενικό τρόπο. Γιατί λοιπόν θα πρέπει τώρα να πάω από τη "Σκύλα" (ακατονόμαστη) στη "Χάρυβδη" (επιτήδειοι πιασοκολέ αρπακόλιδες) για να επιτύχω το εύλογο και αυτονόητο αίτημά μου δίνοντας μια μικρή περιουσία εν ώρα μάλιστα ισχνών αγελάδων και οικονομικής κρίσης;
Αυτό είναι άλλωστε και το δικό μου παράπονο από το forum. Το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει εδώ και αρκετούς μήνες και όλο αυτό το διάστημα έχουν γραφτεί διάφορα πράγματα που κυρίως είναι είτε ήξεις - αφίξεις, είτε διαφημίσεις από εμποράκους για την "πατέντα" τους, είτε κάποια μισόλογα για ακριβές όμως λύσεις (με αγορά νέων δεκτών) κτλ. Θα περίμενα λοιπόν κάτι πιο ουσιαστικό, κάτι πιο πιασάρικο και πιο εφικτό...
Τέλος πάντων, θα δείξει... Μου βγήκε ο καημός μου και συγγνώμη αν σας έπρηξα με τα δικά μου.