kserei kapios pou apothikeuonte sto dreambox 800 oi rithmiseis pou exw kanei sto moteraki mou?
exw apothikeusei 12 theseis doriforwn kai thelw na kratisw backup...
mporw autes tis rithmiseis na tis metaferw se ena neo image pou tha eggatastisw?
Τα picons στο dm500 με nabilo darkstar II και nabilo 0.8 δουλεύον κανονικά? Τα βάζω σε έναν φάκελο που λέει στο OSD preferences?
ekana ta parapano alla sinechizo na exo provlima:
p.x. otan thelo na sindetho me to dcc mou kathisterei iperbolika.diladi an thelo na aneikso to cccam config prepei na perimeno para poly kai den mporo na kano allages sto config
prospatho na mpo kai me tin ip tou dm500 sto web interface alla meta tous kodikous den mou katebazei tin selida.
yparxei periptosi na ftaiei to kalodio pou syndeei to oneirokouti me to router? xrisimopeio ena etoimo kalodio ethernet
ti allo mporei na ftaei?
koita george... eixa kai egw paromio provlima, me to pou phgena na syndethw me to dcc mia syndeotan kai mia oxi....to idio kai sto config... argouse ypervolika poly... sthn telikh dokimamasa enan allo idio dekti tou perasa to back up kai douleye mia xara... telika o prwtos dektis ta eftise teleiws meta apo 5-6 meres.. papala den anoige katholou kai phge gia antalaktika... twra ti na sou pw.. perimene mpas kai sou apanthsei kapoios poio sxetikos gt kai egw den eimai expert tou eidous...
P.S oso gia to kalwdio... an to pc sou vlepei to diktyo einai mia xara... an den to evlepe tha yphrxe provlhma...
ayto pou eipe o ferarrif1 to dokimases???