παιδια ξερης κανενας γιατι βγαλανε το αρχειο sct απο την σελιδα_
λετε να αλαξαν κατι και να μην μπορουω να βγαλουν αλλο αρχεια ?
λετε ο δρακος να παη φουντο οταν αλαχτουν οι 5 ρες και ζετα ??
και ξερη κανενας ποτε θα γινη αυτο?
στο undersec forum κανουν εκτενη αναφορα οτι θα αλαχτουν πολυ συντομα!!







