Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 53 of 100 FirstFirst ... 32843485152535455586378 ... LastLast
Results 521 to 530 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #521
    Member
    Join Date
    13-04-2009
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ευτυχως που καποιος εδω μεσα σκουπιζη&καθαριζη τα θεματα και μπραβο του γιατι μου φενεται ορισμενα ατομα εσκεμενα τα γεμιζουν με σπαμ και καθε τι ασχετο !!!
    το θεμα με τους δρακους ειχε γεμιση ασχετα ποστ
    καλα εινε να λεμε κε ορισμενες αληθειες και μας τσακιζουν τα κοκαλα!!!
    μεχρη και μαθηματα ευρευσης τον λινκ ειδαμε...αλλο τι θα δουμε !!!
    Ημαρτον!!!

  2. Advertise Here
  3. #522
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Γεια χαρα σε ολους!!!

    Φιλε satgeorgakis (ελπιζω να μην εχεις καμια σχεση με παρομοιο nickname) εσενα μπορει να μην σε ενδιεφερε το θεμα με τα links αλλα σε καποιους αλλους ναι.
    Επισης θα ηθελα να σου πω οτι δεν εχουμε καμια χουντα για να καθοριζει τα παντα εδω μεσα και μιας και η καθε συζητηση μπορει να βγαλει και επιμερους θεματα. Ειναι λογικο λοιπον μερικα posts να ειναι και off topic. Να κοβει τη σκεψη του ο καθενας και τον ειρμο του και να συνεχιζει σε αλλο θεμα....ειναι λογικο αυτο?????

    Eπισης το θεμα της blue dragon δεν εχει πια και κατι ουσιαστικο για να ειπωθει....η καρτα παιζει χωρις πολλα ζορια...οποτε αφου εχετε τοσο μεγαλο κολημα ακομα και τα μελη με τα off topic, ας κλεισει!!!!
    Καταλαβαινω τους διαχειριστες που τα παιρνουν για αυτα, αλλα για μελη και στο συγκεκριμενο θεμα πραγματικα απορω......σιγα τα ουα ρε μαγκες!!!!!!

  4. #523
    Senior Member foufoutos7's Avatar
    Join Date
    13-10-2009
    Posts
    223
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλημέρα σ όλους τους φίλους..Φίλε η σιωπή ΔΕΝ είναι πάντα χρυσός!!! Αμα λές την αλήθεια...
    Φίλε μου PARON, η σιωπή ΔΕΝ είναι πάντα χρυσός, όπως λες κι εσύ, αλλά επιλογή. Γίνεται αναγκαστικά επιλογή (παρόλο που πονάει), όταν νιώθεις να θίγεσαι, να προσβάλεσαι και ξέρεις ότι δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου, όσο κι αν το παλέψεις, οπότε εγκαταλείπεις, γιατί πλέον δεν σε ευχαριστεί να κάνεις αυτό που έκανες παλιότερα. Χάνεις το ενδιαφέρον σου και αντιλαμβάνεσαι ότι δεν αξίζει καν τον κόπο. Εγώ, αν μη τι άλλο, έχω δηλώσει σχεδόν αδαής ως προς τα δορυφορικά κι έχω πάρει πάρα πολλά από το παρόν forum και από φίλους που γνώρισα εδώ μέσα, οπότε δεν είμαι αγνώμων και γι' αυτό τους/σας ευχαρίστησα δημόσια νωρίτερα. Επίσης, όπου μπορούσα έχω βοηθήσει κι εγώ με τη σειρά μου και τα περισσότερα από τα 190 posts μου έχουν κάτι να δώσουν, να πουν, να συνεισφέρουν ενεργά ίσως σε μια κουβέντα/έναν ανοιχτό διάλογο και δεν είναι απλά ένα "γεια χαρά" σε κάποιον από τους ωραίους καφενέδες του forum. Η αλήθειά μου λοιπόν, κρύβεται μέσα σε όλα τα posts μου, οπότε δεν έχω να κρύψω τίποτα, αφού scripta manent, verba volant!

    Ακόμα και την ύστατη στιγμή, βλέπεις τι γίνεται και η ειρωνία πάει σύννεφο...

    Αν φτιάξω κι εγώ ο "κοινός θνητός" ένα δεύτερο λογαριασμό, τον "foufoutakis7" και για "ξεκάρφωμα" αρχίζω να γράφω σε greeklish (ώστε να υπάρχει διαφοροποίηση από τον κύριο λογαριασμό μου), αποδίδοντας τα εύσημα στον εαυτό μου, θίγοντας τρίτους και γενικότερα κάνοντας του κεφαλιού μου, προφανώς θα έχω παραβεί κυρίως τον κανόνα "Each member is allowed one login account. Registering with multiple accounts is not allowed", με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό, ενώ πρωτίστως θα έχω ακυρώσει από μόνος μου τον ίδιο μου τον εαυτό και την έξωθεν καλή μαρτυρία μου. Οπότε, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

    Κάποια από τα μεγαλύτερα (σε αριθμό μελών) ελληνικά forums τα έχω φάει με το κουτάλι εδώ και χρόνια, όντας σε ορισμένα από αυτά και στην άλλη πλευρά, αυτή της Διοίκησης, οπότε ξέρω πολύ καλά πώς είναι να διαχειρίζεσαι πρόσωπα και καταστάσεις και πόσο εύκολο είναι να παρασυρθείς, επειδή έχεις 5-10 επιπλέον κουμπάκια με παραπάνω δυνατότητες. Δεν έσκασα λοιπόν ξαφνικά και από το πουθενά σαν κάποιος κομήτης. Κι αυτό που επεδίωκα πάντα, απ' όποια πλευρά κι αν ήμουν, ήταν να κερδίζω τον σεβασμό των υπολοίπων με τα λόγια και τις πράξεις μου έχοντας ως οδηγό την ευγένεια και την ισονομία.

    Όπως και να έχει φίλε μου, σ' ευχαριστώ για τη θέση σου. Δεν έχει νόημα να γράψω κάτι περισσότερο, γιατί θα είμαι εντελώς offtopic και κυρίως θα είμαι ανακόλουθος των γραφομένων μου και της υπόσχεσης στον εαυτό μου. Θα συνεχίσω όμως να παρακολουθώ το forum, γιατί πλέον αποτελεί κομμάτι κι από το δικό μου είναι κι απλά θα είμαι αποστασιοποιημένος παρατηρητής.

  5. #524
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Για να μην υπάρχουν προστριβές μεταξύ των όλων των φίλων και μέλλων, θα ήθελα να αναφέρω ότι εγώ μετέφερα τα post από το θέμα για τις dragon στις γενικές συζητήσεις , και έχω αναφερθεί και τα το παρελθόν ότι καλό είναι για όλους μας να γράφουμε στο ανάλογο thread για την ευκολία όλων μας.

    Πάντα φιλικά προς όλους

  6. #525
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Τη κάρτα από τον @foufoutos7 τη πήρα πίσω και δε καταλαβαίνω τον άσχημο λόγο του για να πάρει κάρτα
    Εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του......άσχετως αν αυτή στεναχωρεί κάποιους

  7. #526
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Τη κάρτα από τον @foufoutos7 τη πήρα πίσω και δε καταλαβαίνω τον άσχημο λόγο του για να πάρει κάρτα
    Εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του......άσχετως αν αυτή στεναχωρεί κάποιους
    H sikofantia apo pote egine ekfrasi eleutheras gnomis douro??

  8. #527
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    H sikofantia apo pote egine ekfrasi eleutheras gnomis douro??
    Εγώ δε βλέπω καμμιά συκοφαντία στο πόστ....ούτε και ''άσχημο λόγο'' για να δεχτεί κάρτα

  9. #528
    Member
    Join Date
    13-04-2009
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Γεια χαρα σε ολους!!!

    Φιλε satgeorgakis (ελπιζω να μην εχεις καμια σχεση με παρομοιο nickname) εσενα μπορει να μην σε ενδιεφερε το θεμα με τα links αλλα σε καποιους αλλους ναι.
    Επισης θα ηθελα να σου πω οτι δεν εχουμε καμια χουντα για να καθοριζει τα παντα εδω μεσα και μιας και η καθε συζητηση μπορει να βγαλει και επιμερους θεματα. Ειναι λογικο λοιπον μερικα posts να ειναι και off topic. Να κοβει τη σκεψη του ο καθενας και τον ειρμο του και να συνεχιζει σε αλλο θεμα....ειναι λογικο αυτο?????

    Eπισης το θεμα της blue dragon δεν εχει πια και κατι ουσιαστικο για να ειπωθει....η καρτα παιζει χωρις πολλα ζορια...οποτε αφου εχετε τοσο μεγαλο κολημα ακομα και τα μελη με τα off topic, ας κλεισει!!!!
    Καταλαβαινω τους διαχειριστες που τα παιρνουν για αυτα, αλλα για μελη και στο συγκεκριμενο θεμα πραγματικα απορω......σιγα τα ουα ρε μαγκες!!!!!!
    Φιλε μου υπαρχουν πολλα ονοματα εδω μεσα σε πιο απο ολα αναφερεσε
    και γιατι αραγε να εχω εγω σχεση?μαλλον που κολαη αυτο που αναφερεσε?
    Για το θεμα τον λινκ εχουμε αλλο θεμα που μπορουσε να γραφτη εκει μεσα,και αν σε ενδιαφερει να αγορασης Δρακο !εχουμε ειδικο θεμα και μαλιστα κανουμε και εκτενη αναφορα για τα διαφορα σιοπ!!!δεν εχη καμια δουλια μεσα στο δρακο
    οσο για το κλεισιμο του θεματος του δρακου εσυ δεν εισαι αρμοδιος να πεις αν θελη η αν πρεπη να κλειση γιατι πολυ συντομα θα αλαξουν τα πραγματα και θα τρεχης και συ και δεν θα φτανης,οποτε ας μεινη καλυτερα ανοιχτο !!!
    χουντα δεν εχουμε αλλα αν εκανες και τον κοπο να διαβαζες τους βασικους κανονες του φορουμ κε να τους εφαρμοσης εστω για λιγο τορα δεν θενα χρειαζοταν να σου απαντησω
    οι διαχειριστες πιστευω τα παιρνουν απο κατι ατομα σαν κε σενα που πανε και γραφουν οπου νανε και εχουν τους κανονες του φορουμ στα παλια τους τα παπουτσια !!

  10. #529
    Member
    Join Date
    13-04-2009
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by foufoutos7 View Post
    Φίλε μου PARON, η σιωπή ΔΕΝ είναι πάντα χρυσός, όπως λες κι εσύ, αλλά επιλογή. Γίνεται αναγκαστικά επιλογή (παρόλο που πονάει), όταν νιώθεις να θίγεσαι, να προσβάλεσαι και ξέρεις ότι δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου, όσο κι αν το παλέψεις, οπότε εγκαταλείπεις, γιατί πλέον δεν σε ευχαριστεί να κάνεις αυτό που έκανες παλιότερα. Χάνεις το ενδιαφέρον σου και αντιλαμβάνεσαι ότι δεν αξίζει καν τον κόπο. Εγώ, αν μη τι άλλο, έχω δηλώσει σχεδόν αδαής ως προς τα δορυφορικά κι έχω πάρει πάρα πολλά από το παρόν forum και από φίλους που γνώρισα εδώ μέσα, οπότε δεν είμαι αγνώμων και γι' αυτό τους/σας ευχαρίστησα δημόσια νωρίτερα. Επίσης, όπου μπορούσα έχω βοηθήσει κι εγώ με τη σειρά μου και τα περισσότερα από τα 190 posts μου έχουν κάτι να δώσουν, να πουν, να συνεισφέρουν ενεργά ίσως σε μια κουβέντα/έναν ανοιχτό διάλογο και δεν είναι απλά ένα "γεια χαρά" σε κάποιον από τους ωραίους καφενέδες του forum. Η αλήθειά μου λοιπόν, κρύβεται μέσα σε όλα τα posts μου, οπότε δεν έχω να κρύψω τίποτα, αφού scripta manent, verba volant!

    Ακόμα και την ύστατη στιγμή, βλέπεις τι γίνεται και η ειρωνία πάει σύννεφο...

    Αν φτιάξω κι εγώ ο "κοινός θνητός" ένα δεύτερο λογαριασμό, τον "foufoutakis7" και για "ξεκάρφωμα" αρχίζω να γράφω σε greeklish (ώστε να υπάρχει διαφοροποίηση από τον κύριο λογαριασμό μου), αποδίδοντας τα εύσημα στον εαυτό μου, θίγοντας τρίτους και γενικότερα κάνοντας του κεφαλιού μου, προφανώς θα έχω παραβεί κυρίως τον κανόνα "Each member is allowed one login account. Registering with multiple accounts is not allowed", με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό, ενώ πρωτίστως θα έχω ακυρώσει από μόνος μου τον ίδιο μου τον εαυτό και την έξωθεν καλή μαρτυρία μου. Οπότε, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

    Κάποια από τα μεγαλύτερα (σε αριθμό μελών) ελληνικά forums τα έχω φάει με το κουτάλι εδώ και χρόνια, όντας σε ορισμένα από αυτά και στην άλλη πλευρά, αυτή της Διοίκησης, οπότε ξέρω πολύ καλά πώς είναι να διαχειρίζεσαι πρόσωπα και καταστάσεις και πόσο εύκολο είναι να παρασυρθείς, επειδή έχεις 5-10 επιπλέον κουμπάκια με παραπάνω δυνατότητες. Δεν έσκασα λοιπόν ξαφνικά και από το πουθενά σαν κάποιος κομήτης. Κι αυτό που επεδίωκα πάντα, απ' όποια πλευρά κι αν ήμουν, ήταν να κερδίζω τον σεβασμό των υπολοίπων με τα λόγια και τις πράξεις μου έχοντας ως οδηγό την ευγένεια και την ισονομία.

    Όπως και να έχει φίλε μου, σ' ευχαριστώ για τη θέση σου. Δεν έχει νόημα να γράψω κάτι περισσότερο, γιατί θα είμαι εντελώς offtopic και κυρίως θα είμαι ανακόλουθος των γραφομένων μου και της υπόσχεσης στον εαυτό μου. Θα συνεχίσω όμως να παρακολουθώ το forum, γιατί πλέον αποτελεί κομμάτι κι από το δικό μου είναι κι απλά θα είμαι αποστασιοποιημένος παρατηρητής.
    διαβασα το ποστ σου φιλε μου κε με πιασανε τα κλαματα, τοσο παραπανο λοιπον κε τοση μιζερια και ονοιροφαντασιες οντως δεν το περιμενα!!
    να σου στιλω κανα μαντηλακη αν βουρκωσες και συ!!
    υπαρχουν οντως πολλοι με διπλα ονοματα κανε και συ ενα μπορης!!!

  11. #530
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeorgakis View Post
    διαβασα το ποστ σου φιλε μου κε με πιασανε τα κλαματα, τοσο παραπανο λοιπον κε τοση μιζερια και ονοιροφαντασιες οντως δεν το περιμενα!!
    να σου στιλω κανα μαντηλακη αν βουρκωσες και συ!!
    υπαρχουν οντως πολλοι με διπλα ονοματα κανε και συ ενα μπορης!!!
    προκαλεις κοφτο. απαντησε σε ενα αλλο μελος. αν δεν σε ενδιαφερουν αυτα που γραφει καποιος τα προσπερνας και πας παρακατω. οχι ειρωνειες και εξυπναδες.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •