
Originally Posted by
foufoutos7
Φίλε μου PARON, η σιωπή ΔΕΝ είναι πάντα χρυσός, όπως λες κι εσύ, αλλά επιλογή. Γίνεται αναγκαστικά επιλογή (παρόλο που πονάει), όταν νιώθεις να θίγεσαι, να προσβάλεσαι και ξέρεις ότι δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου, όσο κι αν το παλέψεις, οπότε εγκαταλείπεις, γιατί πλέον δεν σε ευχαριστεί να κάνεις αυτό που έκανες παλιότερα. Χάνεις το ενδιαφέρον σου και αντιλαμβάνεσαι ότι δεν αξίζει καν τον κόπο. Εγώ, αν μη τι άλλο, έχω δηλώσει σχεδόν αδαής ως προς τα δορυφορικά κι έχω πάρει πάρα πολλά από το παρόν forum και από φίλους που γνώρισα εδώ μέσα, οπότε δεν είμαι αγνώμων και γι' αυτό τους/σας ευχαρίστησα δημόσια νωρίτερα. Επίσης, όπου μπορούσα έχω βοηθήσει κι εγώ με τη σειρά μου και τα περισσότερα από τα 190 posts μου έχουν κάτι να δώσουν, να πουν, να συνεισφέρουν ενεργά ίσως σε μια κουβέντα/έναν ανοιχτό διάλογο και δεν είναι απλά ένα "γεια χαρά" σε κάποιον από τους ωραίους καφενέδες του forum. Η αλήθειά μου λοιπόν, κρύβεται μέσα σε όλα τα posts μου, οπότε δεν έχω να κρύψω τίποτα, αφού scripta manent, verba volant!
Ακόμα και την ύστατη στιγμή, βλέπεις τι γίνεται και η ειρωνία πάει σύννεφο...
Αν φτιάξω κι εγώ ο "κοινός θνητός" ένα δεύτερο λογαριασμό, τον "foufoutakis7" και για "ξεκάρφωμα" αρχίζω να γράφω σε greeklish (ώστε να υπάρχει διαφοροποίηση από τον κύριο λογαριασμό μου), αποδίδοντας τα εύσημα στον εαυτό μου, θίγοντας τρίτους και γενικότερα κάνοντας του κεφαλιού μου, προφανώς θα έχω παραβεί κυρίως τον κανόνα "Each member is allowed one login account. Registering with multiple accounts is not allowed", με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό, ενώ πρωτίστως θα έχω ακυρώσει από μόνος μου τον ίδιο μου τον εαυτό και την έξωθεν καλή μαρτυρία μου. Οπότε, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...
Κάποια από τα μεγαλύτερα (σε αριθμό μελών) ελληνικά forums τα έχω φάει με το κουτάλι εδώ και χρόνια, όντας σε ορισμένα από αυτά και στην άλλη πλευρά, αυτή της Διοίκησης, οπότε ξέρω πολύ καλά πώς είναι να διαχειρίζεσαι πρόσωπα και καταστάσεις και πόσο εύκολο είναι να παρασυρθείς, επειδή έχεις 5-10 επιπλέον κουμπάκια με παραπάνω δυνατότητες. Δεν έσκασα λοιπόν ξαφνικά και από το πουθενά σαν κάποιος κομήτης. Κι αυτό που επεδίωκα πάντα, απ' όποια πλευρά κι αν ήμουν, ήταν να κερδίζω τον σεβασμό των υπολοίπων με τα λόγια και τις πράξεις μου έχοντας ως οδηγό την ευγένεια και την ισονομία.
Όπως και να έχει φίλε μου, σ' ευχαριστώ για τη θέση σου. Δεν έχει νόημα να γράψω κάτι περισσότερο, γιατί θα είμαι εντελώς offtopic και κυρίως θα είμαι ανακόλουθος των γραφομένων μου και της υπόσχεσης στον εαυτό μου. Θα συνεχίσω όμως να παρακολουθώ το forum, γιατί πλέον αποτελεί κομμάτι κι από το δικό μου είναι κι απλά θα είμαι αποστασιοποιημένος παρατηρητής.