Kalistepra pedia kai kalos sas brika!!!
Eimai kainourios ston xoro!!
1. Lipon brika enan server me newcamd 525 protocol
2. Exw ena dreambox 500+
3. open PLI + newcamd 6a
Exw parei passward apo ton server kai to problima mou einai oti den xerw pou na tous balw!
Exw kataferei na mpw sta arxeia tou dreambox alla den briskw pou na tous kataxorisw???
Tha ithela tin politimh boithia sas!!!!
Efxaristw!
Καλησπερα!Εχω ενα dreambox 600 και μου ηρθε φορτωμενος με τα "απαραιτητα"!!Πως μπορω να αλλαξω το username και το password χωρις να χαθουν τα "απαραιτητα"??????Ευχαριστω!!
exeis kaneis kanena link me gemini image 4.7 gia 500 maimoy.xwris bobes enoeitai.
βαλε το 4.20 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο......
http://www.satsupreme.com/showthread...%91!%BB/page20 ποστ 200
Dm500s_Gemini_4.70_GSF.χωρις βομβα στο google.