Παίδες η αβον μαλλον ξεκινησε και επισημα την αντικατασταση.
Σημερα μου εστειλαν χαρτι για να παω να αντικαταστησω την 5αρα καρτα μου.
Λογικα θα ερθει και στους επομενους σιγα σιγα αν δεν εχει ερθει ηδη
Παίδες η αβον μαλλον ξεκινησε και επισημα την αντικατασταση.
Σημερα μου εστειλαν χαρτι για να παω να αντικαταστησω την 5αρα καρτα μου.
Λογικα θα ερθει και στους επομενους σιγα σιγα αν δεν εχει ερθει ηδη
kana neo paidia apo tita paizei kati?moy eipan oti yparxei energo arxeio to opoio gia na peksei xriazete eidiko loader..gnorizei kapoios?sygkekrimena giato emk 4,4.
ti m??????s ka8ome ke diavaso re gia sovareftite ke ligo ke mena mou stilane xarti stin germania na alakso tin karta ala tin karta apo tin trapeza