Παιδια καλημερα.Μια ερωτηση και απο μενα.Εχει αναφερθει καπου για να το διαβασω τι εξωτερικο σκληρο παιρνει ο DM800,γιατι εχω συνδεσει ενα 500αρι sata και δεν τον βλεπει.Τον δεχεται και αν ναι μηπως χρειαζονται επιπλεον ρυθμισεις να κανω??ευχαριστω
se poio menu re nikola otan mpeneis se diadikasia na fortosis image den yparxei menu mono ip othonis exeis.
mono me ethernet sindese ton oxi me dreamup kai kratas patimeno to koumpi kai to vazeis sto reyma to koumpi afou to valis sto reyma sinexizis kai to kratas patimeno gia 10-15 deytera peripou kai sou dini mia ip aytin tin ip pou sou dinei tin vazeis sto browser kai ksekinas tin diadikasia na flasaris.
νικολα dreamup και ξερο ψωμι. τι τον θελεις το μοζιλα και τον εξπλορερ. ip network σε 2.5 λεπτα τελειωσες (μην μου γραψεις οτι δεν εχεις νουλ καλωδιο)