Η δράκαινα δεν έχει αρ. συνδρομητή????? χα χα!!!
[QUOTE=mathikoloni;743677]έχει πως δεν έχει , αυτού που πήρανε το hsn και prov χαχαχα[/QU
Χωρκανέ αν έχεις το τηλέφωνό του αχτύπατου του να μα ανοίξουν τα ΗD..
ρε παιδια τι σχεση εχει ο δρακος τελικα;
Δεν ειπαμε οτι ο δρακος τα ανοιγει κανονικα τα ΗD απλα οι δεκτες μας δεν μπορουν να ανοιξουν την εικονα λογο του οτι λειπει ενα key?
Νομιζω κατι τετοιο ειπαν οι γνωστες..
Οποτε δεν ειναι θεμα καρτας..αλλα το ey ου λειπει απο τον δεκτη..
Αυτα καταλαβα εγω...αυτοι που γνωριζουν αν λεω κατι λαθος ας διορθωσουν
τι ειναι αυτα που λες βρε φιλε. τι βαζεις τα παιδια να πλακωθουν και να γραφουν αρχεια;; και ποιος σου ειπε οτι ειναι θεμα hsn η αρχειου για να ξανα παιξουν τα HD. αν ηταν τοσο ευκολο, θα τα εβλεπαν παλη ολοι τα hd. τα κλειδια που στελνονται για τα hd δεν ειναι τα ιδια που στελνουν για το υπολοιπο πακετο. τα κλειδια αυτα τα διαβαζει ο pace και κανενας αλλος δεκτης, τουλαχιστον προς το παρων.
[QUOTE=nikolas021292;743890]kanena kleidaki gia linouksaki den yparxei? kai an yparxei lew egw twra tha vgei sto net?[/QUOTE
ε οχι φυσικα. μην τρελαθουμε κι ολας![]()