thelo na rotiso an kapoios filos katafere tis teleytees meres na epanaferei dm 500s me jtag exo dokimasi ta panta den exo kataferei tipota ekei pou epeze ksafnika egrapse o clonos entopistike antio amigos mporei kapoios pou exei epanaferei 500araki na mas pei akrivos ti kanoume?
Καλημέρα Έπεσε στα χέρια μου σήμερα ένα dm800hd (κλώνος), το μηχάνημα δουλεύει κανονικότατα αλλά δεν δουλεύει η οθόνη του μπροστά!! Ανάβει μόνο το κόκκινο λαμπάκι όταν ξεκιναει! Έχει τύχει κάτι τέτοιο σε κάποιον?
me to jtag ola ok lithike to provlima epekse to 500araki ksana
exo ena 500s klono ke den mporo na peraso image oute me dream up oute me flas vizard den briski tin ip mia boithia