Μπορεί κάποιος να κατεβάσει το τελευταίο αρχείο και να το γράψει και να μας πει αν το ανοίγει το emk?
Είναι ασφαλές 100%.....εγώ το έγραψα και δεν έδειχνε τίποτα το emk
Το μέλος που το ανέβασε ισχυρίζεται ότι είναι εντάξει
Αμά είναι να το αφήσω....ή να το ξανά κλείσω
Σε 5 φίλους πάντως δε γράφτηκε σωστά
λιγο ασχετο .ρε παιδια θα ηθελα να ρωτησω μηπως κανεις απο εδω ειναι μελος του πανεμιστημιου πειραιως και μπορει να με βοηθησει να κατεβασω 2 εργασίες από την ψηφιακή βιβλιοθήκη γιατι και δεν μενω αθηνα και δεν εχω προσβαση
Metafero apo allo forum opos dimosieutike:
[Το κανάλι Ν0va Promo (FTA) στη συχνότητα 12130H, μεταδίδει το πρόγραμμα του N0vacinema1, σε άθλιο bitrate (300Kbit). Το είδε κανείς άλλος;
οποιος δεν ειναι συνδρομητης και δει αυτο το promo δεν προκειτε να γινει ποτε !!!
το sky germany εχει ως promo 3D-HD]
[nai to eidame to promo,alla vlepo oti episis ekpepei se dvb s2 ,afto kati leei,mipos ginonte dokimes pleon na ekpempei olo to paketo se dvb s2 sto mellon?
ara 500arakia klp siggeneis papala....]
Tora ti isxyei den ksero, opoios mporei as to tsekarei
sigoura einai mia logiki texnologika metabasi , kathos me dvb s2 ta kanalia ekpempoun me mikrotero bandwitch alla me idia i kai kalyteri poiotita eikonas , opote mporoun akoma kai na prosthesoun kanalia stous transporter pou exoun ...
alla ta merikes xiliades patatasat ti tha ginoun ? tha ta allaksoun dorean ? auta ta pragmata theloun xrono kai xrima ...