an theleis na diabaseis karta tis kyrias eite drakoumel tha breis tis rithmiseis edw
Καλησπέρα σε όλους.Μια γρήγορη ερωτηση : μου φερανε ενα dm500.Υπάρχει περίπτωση να βρω πουθενά στα menu απο ποια διευθυνση παιρνει κωδικους ετσι ωστε να τους περάσω στον tecview των γονιών μου και να "χαιρόμαστε" ολοι μαζι αυτο που "χαίρομαι" τωρα μονος? :)
Εψαξα οσο μπορούσα στα post αλλα περισσοτερο μπερδεύτηκα...Αν ρωτάω βλακεία αγνοήστε με..
τι ειναι αυτα που λες βρε παλικαρι μου.
στο 500 αρακι μεσα, σου εχουν περαση μια γραμμη που ειναι μονο για αυτον και για πουθενα αλλου. λες να ειναι τοσο βλακες αυτοι οι σερβεραδες που να σου δινουν εναν δεκτη και εσυ την γραμμη αυτη που εχουν μεσα να την κανεις οτι θες;;;;;
αουτς....λογικο μου ακούγεται έτσι οπως το θέτεις, xD!! Παντως σε εκανα κ γελασες λίγο ετσι???? :)
σε ευχαριστώ για την απάντηση.Ας βολευτουν με την ΕΤ1 οι γονείς :)
prepei na pas na energopoihseis to module tou fdti kai tou smargo ...
prepei na mas thimiseis kai ti image foras ...
dose se telnet dmesg gia na deis an to anagnorizei sosta kai meta ls /dev/tty gia na deis pou akribos exei ginei attached .
παιδιά καλησπέρα.
Που βρίσκεται το cccam.cfg στο Nabilo darkstar II και πως περνάμε στο Nabilo to newcamd?
Ευχαριστώ.
ο βουλγαρος παιζει στον 500s με κλειδια?
κατι διαβασα οτι θελει μια μετετροπη το Mgcamd
για να παιξει
Παιδια συμβαινει το εξης τρελο!Εχω το tl-wa500g και ενω συνδεομαι κανονικα μεσω rοuter k διαβαζω κανονικα δεν μπορω να συνδεθω απο το PC μου στην IP που εγω του εχω σεταρει μεσα απο το μενου δικτυο , εχω 2 800αρηδες κ με τον πρωτο που τον δουλευω με level one ολα μια χαρα με το tplink δεν καταλαβαινω τι γινεται.!!