gia rikse mia matia edo
gia rikse mia matia edo
prosekste mono an exete kai psyktra panw sthn cpu mhn vriskei to anemisthraki panw sto tuner.etsi thn pathsa egw kai tsoyf to tuner.tetoio phra kai egw apo to plaisio alla an vreite kanena pio mikro akomh kalhtera.h meta funcase ekswterikh me 10 eyro kai exete to kefali sas yshxo.
τελικα το fan ειναι πολυ μεγάλο για να χωρεσει δεν μπαίνει κάτω απο το tuner.
να το βαλεις απεξω οπως κανουμε τους 500hd ριδες, και μεσα τις usb.
Mιχαλη βρες μικροτερο σε καταστημα με ηλεκτρονικα ειδη.οχι με pc.η γιατι δεν περνεις ενα case fun για laptop?
βρε αν δεν βρισκει κατω απο το tuner τι να καψει ? ετσι κι αλλιως πλαστικο ειναι δεν ειναι αγωγιμο ...
ο δικος μου 800 εχει και ενα κομματι armaflex που σπρωχνει το tuner λιγο προς τα πανω .
πρεπει ομως να τον βιδωσεις πανω στην ψυκτρα οπως ηταν και ο αλλος