
Originally Posted by
ELPAN
Καλημερα.να ρωτησω κατι παιδια,εχω τον dm 800 και ενα σκληρο εξωτερικο που το καλωδιο του καταληγει σε 2 usb (η δευτερη υποδοχη ειναι βοηθητικη).Συνδεοντας την κανονικη υποδοχη στον dm δεν τον βλεπει τον σκληρο,βαζοντας ομως και την δευτερη υποδοχη τον βλεπει κανονικα,ετσι ομως εχω καλυπσει και τις 2 εξοδους του dm και δεν μπορω να βαλω το stick για το barry allen.το ερωτημα ειναι: 1)μπορω να εγκαταστησω το barry allen sτον σκληρο? 2)αν βαλω ενα ανταπτορα usb (4 εξοδους) μηπως κανω ζημια στον dm?