Σου έδωσα μια ευκαιρία να αιτιολογήσεις το '' γελοίο'' και δεν με ενδιαφέρει εμένα το "δεν υπάρχει προσωπικό'' .
Από του κανόνες ,όχι μόνο του φόρουμ, αλλά και της ηθικής,είσαι υποχρεωμένος να αιτιολογήσεις το παραπάνω απαράδεκτο σχόλιό σου.
Τώρα από πού μέχρι πού θα δώσουμε λογαριασμό σε εσένα η σε οποιονδήποτε άλλο για το πόσοι είμαστε και αν μπορούμε η όχι να δουλέψουμε ??.
Αυτά προς το Παρόν...
Και εσύ να μην αφήσεις τίποτε να πέσει κάτω...ευκαιρία μου φαίνεται ψάχνετε όλοι σας......Πάντα με χαμόγελο φυσικά.
![]()
'''' Και εσύ να μην αφήσεις τίποτε να πέσει κάτω...ευκαιρία μου φαίνεται ψάχνετε όλοι σας......Πάντα με χαμόγελο φυσικά.
''' Φιλε Hobsat παντα με χαμογελο αλλιως τι κανουμε???? καλητερα ρακι και ζιβανια με αγγιναρα για μεζε..
![]()
Εδώ μέσα μπαίνουν άπαντες και μπορούν να ρωτήσουν ότι θέλουν δημοκρατία έχουμε, φυσικά στο ανάλογο thread χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει και το δικαίωμα να προσβάλει την νοημοσύνη αλλού μέλλους. Τις τελευταίες μέρες μπαίνουν άτομα με γνωστά nic και όχι μονο κάνοντας τους χαζούς.
Κανένας mod δεν θέλει να μεταφέρει post στον κουβά ούτε να ρίχνει κόκκινες κάρτες προς θεού… αλλά και κάνεις δεν μπορεί να μας δουλεύει, και μιλάω σε προσωπικό επίπεδο ούτε με ξέρει ούτε τον ξέρω.
Φιλικότατα προς όλους
pedia kalispera. na kano mia erwtisi mporoyme na mathoyme klidia apo opiodipote feed poy bgenei se opio dipote doriforo.
ego to mono pou exo katalabei apo olo to thema einai oti mas leipoun arketa kommatia apo to pazzl gia na diatyposoyme apopsi . mono misologa kai skorpies koubentes diabazo kai olla epi prosopikou . an exete prosopika min to kanete serial , yparxoun kai ta pm na ta lysete .
kai omos edo einai poly pio dimokratika apo oso merikoi theloun na mas perasoun . olloi exete bima na grapsete tin apospi sas gia to opoio thema . merikoi mas lete gelious , mas eironeueste , mesa apo mia gelia katastasi den eida na logokrithei kanenas ... mono osoi exoun ftasei sta oria tou xydaiou kai ekseretika prosblitikou exoun ypostei tis opoies synepeies .
kai epitelous as peite ti thelete kai an einai efikto tha ginei .
thelete ena moderator ? peite poion goustarete kai ego ton proteino kai automata paraitoumai ...
alla telos panton kante mia protasi , giati me tin steira antipoliteusi pou olla sas ksinizoun kai olla sas bromane den ginetai tipota .
Kalispera pedia.Exo na rotiso to eksis.Enas filos mou exi mia karta gia alwaniko paketo.To paketo legete DIGITAL.Tora den plirose tin etisia sindromi pou ixe ke me parakalese na do an iparxi kseklidoto gia afto to paketo.Kseri kanis tipota gia afto to paketo ke an iparxi arxio gia to paketo afto?Ke asfalos na mou pi pou grafete.Exo mia gama an xriasti.Efxaristo ke elpizo gia kapia apantisi
Σκάϊ-Vodafone: Aνακύκλωση κινητών!
Tο Σάββατο 21 Μαΐου είναι η 4η δράση του ΣΚΑΪ και της VODAFONE για ανακύκλωση κινητών τηλεφώνων, με σύνθημα: «Το παλιό του κινητό ρίξ' το στην ανακύκλωση». Ο ΣΚΑΪ καλεί όλους τους ακροατές και τηλεθεατές, οι οποίοι έχουν παλιά κινητά τηλέφωνα και εξαρτήματα για ανακύκλωση, όπως φορτιστές, ακουστικά κλπ. να τα φέρουν στο Μαρούσι, έξω από τον ηλεκτρικό σταθμό Αμαρουσίου και στην Αθήνα, στην πλατεία Κολωνακίου. Από τις 11.00 το πρωί μέχρι και τις 02.00 το μεσημέρι ανακυκλώνουμε. Εκεί, θα βρίσκονται μεγάλοι κουμπαράδες του ΣΚΑΪ και της VODAFONE, οι οποίοι θα δέχονται τις ανακυκλώσιμες συσκευές σας. Όλοι εσείς που θα φέρετε τις συσκευές σας για ανακύκλωση θα εγγραφείτε επιτόπου στον κατάλογο που θα τηρεί ο ΣΚΑΪ μαζί με την VODAFONE. Έτσι αυτόματα, θέτετε υποψηφιότητα για να κερδίσετε πολλά και πλούσια δώρα! Σε καθένα από τα δύο σημεία συνάντησης θα δοθούν τα παρακάτω δώρα:
- Ένα (1) Samsung Galaxy Tab
- Δύο (2) Smartphone Vodafone Joy 845
- Επτά (7) Ηλιακοί Φορτιστές Vodafone
Σας περιμένουν όλους το Σάββατο 21 Μαΐου από τις 11.00-14.00 στο Μαρούσι και στο Κολωνάκι. Από τις 11.00 το πρωί μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι θα καλυφτεί ραδιοφωνικά η δράση της ανακύκλωσης στις δύο περιοχές. Στις 13.50 θα γίνει η κλήρωση των δώρων και θα ανακοινωθούν τα ονόματα των νικητών. Για την ανακύκλωση το Σάββατο 21-5 έχουν δηλώσει συμμετοχή 24 φορείς!!!!!!!