Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 7 of 101 FirstFirst ... 25678912173257 ... LastLast
Results 61 to 70 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #61
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Δεν υπάρχουν ερωτηματικά......είναι ξεκαθαρά όλα
    Δε θέλω να είμαι πλέων μέλος της διαχειριστικης ομάδας (δεν ήταν κιόλας επιλογή μου).....οπότε είμαι παρών σαν απλό μέλος
    Δεν ειμαι πολυ Παρων,, αλλα αν χρειαζεσαι φιλε Δουρος το nick μου.. ευχαριστως ελευθερη η χρηση του..φιλικα και με χαμογελο οσο μπορουμε παντα..

  2. Advertise Here
  3. #62
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    @ Ηοbsat....να ξερεις καταρχην δεν υπαρχει προσωπικο με κανεναν και βεβαιαως το θεμα ειναι διαδικαστικο. Οι διαχιεριστες πρεπει να ειναι λιγοι για να μπορουν να βγαινουν αποφασισεις ευκολα.....αν ειστε 40 ατομα αντε πες μου εσυ πως μπορειτε να δουλεψετε......

    ΥΓ. Εγω μια διαπιστωση εκανα και μακαρι να ειναι λαθος....
    Υ.Γ. 2 Αυτο για την Ελλαδα......ξαναπες το....χαχαχα!!!!!

    @MacLaren Σιγουρα θα ξερεις τι παιζετε με το συγκεκριμενο θεμα και συμφωνω....Γενικοτερα ομως δεν ειναι κανενας υποχρεωμενος σαν νεο μελος να μπαινει πουθενα και να λεει "γεια"!!!!
    Ουτε στο στρατο ειμαστε, ουτε σε φυλακες για να ακολουθουμε ενα καθορισμενο προγραμμα!!!
    Το τι ειναι ο καθενας φαινεται απο αλλα πραγματα και οχι απο αυτα τα "κλισε"!!!
    Σου έδωσα μια ευκαιρία να αιτιολογήσεις το '' γελοίο'' και δεν με ενδιαφέρει εμένα το "δεν υπάρχει προσωπικό'' .

    Από του κανόνες ,όχι μόνο του φόρουμ, αλλά και της ηθικής,είσαι υποχρεωμένος να αιτιολογήσεις το παραπάνω απαράδεκτο σχόλιό σου.

    Τώρα από πού μέχρι πού θα δώσουμε λογαριασμό σε εσένα η σε οποιονδήποτε άλλο για το πόσοι είμαστε και αν μπορούμε η όχι να δουλέψουμε ??.

    Αυτά προς το Παρόν...


    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Δεν ειμαι πολυ Παρων,, αλλα αν χρειαζεσαι φιλε Δουρος το nick μου.. ευχαριστως ελευθερη η χρηση του..φιλικα και με χαμογελο οσο μπορουμε παντα..
    Και εσύ να μην αφήσεις τίποτε να πέσει κάτω...ευκαιρία μου φαίνεται ψάχνετε όλοι σας......Πάντα με χαμόγελο φυσικά.

  4. #63
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    '''' Και εσύ να μην αφήσεις τίποτε να πέσει κάτω...ευκαιρία μου φαίνεται ψάχνετε όλοι σας......Πάντα με χαμόγελο φυσικά.''' Φιλε Hobsat παντα με χαμογελο αλλιως τι κανουμε???? καλητερα ρακι και ζιβανια με αγγιναρα για μεζε..

  5. #64
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Εδώ μέσα μπαίνουν άπαντες και μπορούν να ρωτήσουν ότι θέλουν δημοκρατία έχουμε, φυσικά στο ανάλογο thread χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει και το δικαίωμα να προσβάλει την νοημοσύνη αλλού μέλλους. Τις τελευταίες μέρες μπαίνουν άτομα με γνωστά nic και όχι μονο κάνοντας τους χαζούς.
    Κανένας mod δεν θέλει να μεταφέρει post στον κουβά ούτε να ρίχνει κόκκινες κάρτες προς θεού… αλλά και κάνεις δεν μπορεί να μας δουλεύει, και μιλάω σε προσωπικό επίπεδο ούτε με ξέρει ούτε τον ξέρω.
    Φιλικότατα προς όλους

  6. #65
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Thumbs down Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Εδώ μέσα μπαίνουν άπαντες και μπορούν να ρωτήσουν ότι θέλουν δημοκρατία έχουμε, φυσικά στο ανάλογο thread χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει και το δικαίωμα να προσβάλει την νοημοσύνη αλλού μέλλους. Τις τελευταίες μέρες μπαίνουν άτομα με γνωστά nic και όχι μονο κάνοντας τους χαζούς.
    Κανένας mod δεν θέλει να μεταφέρει post στον κουβά ούτε να ρίχνει κόκκινες κάρτες προς θεού… αλλά και κάνεις δεν μπορεί να μας δουλεύει, και μιλάω σε προσωπικό επίπεδο ούτε με ξέρει ούτε τον ξέρω.
    Φιλικότατα προς όλους
    δημοκρατία έχουμε Εχουμε εδω μεσα εισαι σιγουρος ???

    Στο τελος θα μεινετε εδω να τα λετε μονοι σας φιλαρακι,και μακαρι να βγω ψευτης.

  7. #66
    VIP Member
    Join Date
    07-05-2009
    Posts
    671
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    pedia kalispera. na kano mia erwtisi mporoyme na mathoyme klidia apo opiodipote feed poy bgenei se opio dipote doriforo.

  8. #67
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ego to mono pou exo katalabei apo olo to thema einai oti mas leipoun arketa kommatia apo to pazzl gia na diatyposoyme apopsi . mono misologa kai skorpies koubentes diabazo kai olla epi prosopikou . an exete prosopika min to kanete serial , yparxoun kai ta pm na ta lysete .

    kai omos edo einai poly pio dimokratika apo oso merikoi theloun na mas perasoun . olloi exete bima na grapsete tin apospi sas gia to opoio thema . merikoi mas lete gelious , mas eironeueste , mesa apo mia gelia katastasi den eida na logokrithei kanenas ... mono osoi exoun ftasei sta oria tou xydaiou kai ekseretika prosblitikou exoun ypostei tis opoies synepeies .
    kai epitelous as peite ti thelete kai an einai efikto tha ginei .
    thelete ena moderator ? peite poion goustarete kai ego ton proteino kai automata paraitoumai ...
    alla telos panton kante mia protasi , giati me tin steira antipoliteusi pou olla sas ksinizoun kai olla sas bromane den ginetai tipota .

  9. #68
    Senior Member
    Join Date
    22-04-2009
    Posts
    214
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Kalispera pedia.Exo na rotiso to eksis.Enas filos mou exi mia karta gia alwaniko paketo.To paketo legete DIGITAL.Tora den plirose tin etisia sindromi pou ixe ke me parakalese na do an iparxi kseklidoto gia afto to paketo.Kseri kanis tipota gia afto to paketo ke an iparxi arxio gia to paketo afto?Ke asfalos na mou pi pou grafete.Exo mia gama an xriasti.Efxaristo ke elpizo gia kapia apantisi

  10. #69
    VIP Member Y i a n n i s's Avatar
    Join Date
    29-11-2009
    Location
    Vouno Me Omorfi 8ea!!!!!
    Posts
    984
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Σκάϊ-Vodafone: Aνακύκλωση κινητών!
    Tο Σάββατο 21 Μαΐου είναι η 4η δράση του ΣΚΑΪ και της VODAFONE για ανακύκλωση κινητών τηλεφώνων, με σύνθημα: «Το παλιό του κινητό ρίξ' το στην ανακύκλωση». Ο ΣΚΑΪ καλεί όλους τους ακροατές και τηλεθεατές, οι οποίοι έχουν παλιά κινητά τηλέφωνα και εξαρτήματα για ανακύκλωση, όπως φορτιστές, ακουστικά κλπ. να τα φέρουν στο Μαρούσι, έξω από τον ηλεκτρικό σταθμό Αμαρουσίου και στην Αθήνα, στην πλατεία Κολωνακίου. Από τις 11.00 το πρωί μέχρι και τις 02.00 το μεσημέρι ανακυκλώνουμε. Εκεί, θα βρίσκονται μεγάλοι κουμπαράδες του ΣΚΑΪ και της VODAFONE, οι οποίοι θα δέχονται τις ανακυκλώσιμες συσκευές σας. Όλοι εσείς που θα φέρετε τις συσκευές σας για ανακύκλωση θα εγγραφείτε επιτόπου στον κατάλογο που θα τηρεί ο ΣΚΑΪ μαζί με την VODAFONE. Έτσι αυτόματα, θέτετε υποψηφιότητα για να κερδίσετε πολλά και πλούσια δώρα! Σε καθένα από τα δύο σημεία συνάντησης θα δοθούν τα παρακάτω δώρα:
    - Ένα (1) Samsung Galaxy Tab
    - Δύο (2) Smartphone Vodafone Joy 845
    - Επτά (7) Ηλιακοί Φορτιστές Vodafone
    Σας περιμένουν όλους το Σάββατο 21 Μαΐου από τις 11.00-14.00 στο Μαρούσι και στο Κολωνάκι. Από τις 11.00 το πρωί μέχρι τις 12.00 το μεσημέρι θα καλυφτεί ραδιοφωνικά η δράση της ανακύκλωσης στις δύο περιοχές. Στις 13.50 θα γίνει η κλήρωση των δώρων και θα ανακοινωθούν τα ονόματα των νικητών. Για την ανακύκλωση το Σάββατο 21-5 έχουν δηλώσει συμμετοχή 24 φορείς!!!!!!!

  11. #70
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    ego to mono pou exo katalabei apo olo to thema einai oti mas leipoun arketa kommatia apo to pazzl gia na diatyposoyme apopsi . mono misologa kai skorpies koubentes diabazo kai olla epi prosopikou . an exete prosopika min to kanete serial , yparxoun kai ta pm na ta lysete .

    kai omos edo einai poly pio dimokratika apo oso merikoi theloun na mas perasoun . olloi exete bima na grapsete tin apospi sas gia to opoio thema . merikoi mas lete gelious , mas eironeueste , mesa apo mia gelia katastasi den eida na logokrithei kanenas ... mono osoi exoun ftasei sta oria tou xydaiou kai ekseretika prosblitikou exoun ypostei tis opoies synepeies .
    kai epitelous as peite ti thelete kai an einai efikto tha ginei .
    thelete ena moderator ? peite poion goustarete kai ego ton proteino kai automata paraitoumai ...
    alla telos panton kante mia protasi , giati me tin steira antipoliteusi pou olla sas ksinizoun kai olla sas bromane den ginetai tipota .
    καντε δημοσκοπιση να ψηφιζει ο λαος...... οχι ομως φατσα φορα, και οχι αυτου που γραφτικαν απριλιο και μετα..... μπειτε ολοι και βαλτε διπλα (να μεινει - να φυγει... )
    αυτο ειναι δημοκρατια.........

Page 7 of 101 FirstFirst ... 25678912173257 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •