to xero oti kati den paei kala giati eixe meres den doyleye katholoy kai xtes toy perasa image kai doylepse
to xero oti kati den paei kala giati eixe meres den doyleye katholoy kai xtes toy perasa image kai doylepse
μου συνέβηκε και μένα πάρα πολλές φορές , απλά σταματάς το log τελείως και ξανά από την αρχή και restart το DM και περνά . και κάτι άλλο που πολλοί δεν ξέρουν μπορείς να κάνεις log χωρίς να έχεις κάρτα στο dm η cs και ούτε χρειάζεται να ανοίγει το κανάλι απλώς να διαβάζει το info .chaplin.gif
loggarisma se enigma2 doulevi?
Αρχεία και οδηγίες εδώ πόστ #26
Το ολλανδικό Sport1 θα προβάλει τους τελικούς του Champions League σε 3D
Το ολλανδικό premium κανάλι της Chellomedia Sport1 θα προβάλλει τους τελικούς του UEFA Champions League σε 3D για τα δίκτυα Ziggo και UPC.
Ο τελικός μεταξύ Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα λάβει χώρα στο Λονδίνο το Σάββατο 28 Μάη 2011, με το Sky να είναι ο τοπικός ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός υποδοχής. Το Sky και άλλοι ευρωπαϊκοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς θα προβάλλουν επίσης το παιχνίδι και σε μορφή 3D.
Μόλις πρόσφατα, το Sky Sports ανακοίνωσε νέα τριετή συμφωνία για να συνεχίσει να παρέχει εκτεταμένη κάλυψη του UEFA Champions League μέχρι το 2015.
«Εμείς εισήγαμε την εξαιρετική ποιότητα του HD, και αυξήσαμε τον αριθμό των αγώνων που προβάλλονται ζωντανά και τώρα πρωτοπορούμε στις 3D μεταδόσεις. Το UEFA Champions League εξελίσσεται από επιτυχία σε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία, και ανυπομονούμε για την ανανέωση της σχέσης μας με την UEFA», δήλωσε ο Barney Francis, Διευθύνων Σύμβουλος της Sky Sports
se poio sky anaferetai to pio panw? sto aggliko h italiko?
Μεταφορά συζήτησης
@Paron .έχεις δίκιο τρελάθηκαν ,σε έναν samsung δεν το βγάζει καθόλου.εσένα παίζουν όλα στο άλλο ??
Σωστό εμάς θα τρελάνουν ...αυτοί όλο και κάποιο λόγο θα έχουν !![]()