Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 61 of 101 FirstFirst ... 113651565960616263667186 ... LastLast
Results 601 to 610 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #601
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by LETITAN View Post
    gia sou ELPAN den eine pio efkola na valis mia sim 2.1 ,den tha pedevese meta
    Quote Originally Posted by xalaras View Post
    euxaristw poli file PARON. ta katafera epitelous.

    file ELPAN giati den pairneis klono me sim201?
    enw auto pou 8es na kaneis ginetai. 8a pareis backup tou image pou exeis k otan 8a to peraseis ston kainourgio sou dm 8a peraseis kapaki ena ssl tis ferrari sim k 8a doulepsei. fisika den gnwrizw an 8a iparxei kapoia asimvatotita me drivers ktl. to image pou exeis twra exei palia drivers k 8a sou sinistousa na min kaneis backup apo sim1 alla na tous peraseis ena image me kainourgia drivers.
    Παιδια να σας εξηγησω τι εγινε.ειχα παρει τον dm 800 sim 1.0 τωρα τελευταια και δεν ηξερα ουτε εγω ουτε αυτος που τον αγορασα οτι ειχε sim 1.0 και ο ανθρωπος θα μου τον αντικαταστησει με αλλον που ειναι inetbox (κλωνος 800αρης με ferrari sim και καλος μαλιστα απο οτι μου ειπε ο φιλος FERRARI) για αυτο και το ρωτησα το παραπανω αλλα απο οτι καταλαβα αφου ο πρωτος ειχε bootloader 72 και ο αλλος με ferrari μαλλον θα ειναι με 76 δεν θα γινεται τιποτα.Σας ευχαριστω ολους παιδια.

  2. Advertise Here
  3. #602
    Senior Member
    Join Date
    12-05-2009
    Posts
    131
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γεια σας παιδια.ο νεος dreambox 7020 hd εχει κυκλοφορησει ?? η τιμη του ???ευχαριστω

  4. #603
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    109
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by tsec1 View Post
    γεια σας παιδια.ο νεος dreambox 7020 hd εχει κυκλοφορησει ?? η τιμη του ???ευχαριστω
    akomi na kikloforisei. ton anamenoume..

  5. #604
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by tsec1 View Post
    γεια σας παιδια.ο νεος dreambox 7020 hd εχει κυκλοφορησει ?? η τιμη του ???ευχαριστω
    Καλημέρα,

    Σε λίγες μέρες θα τον έχω στα χέρια μου. Πολύ πιθανόν να βγάλουμε και το LT Image SP6 με υποστήριξη για τον 7020HD μέσα στην επόμενες μέρες.

    Stay Tuned... ;)

    BTW, το μηχάνημα "τα σπάει"...

  6. #605
    Member
    Join Date
    18-04-2008
    Posts
    37
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    gnorizei kapios pos mporw na diaxirizomai to dreambox 800hd se pou exw mesw internet apo ti douleia mou?

  7. #606
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by xalaras View Post
    akomi na kikloforisei. ton anamenoume..
    kikloforise edo ke kero ala i timi ligo tzouxteri
    http://www.aristo-bs.de/Empfangstech...fID=googlebase

  8. #607
    New Member
    Join Date
    24-05-2011
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημέρα παιδία
    έχω ένα κλώνο dm800 hd προχθές τον έβγαλα από την πρίζα για να συμμαζέψω τα καλώδια και όταν τον εβαλα στην πρίζα δεν μπουτάρε καθόλου,τα λαμπάκια στην είσοδο της κάρτας διαδικτύου ανάβουν κανονικά καθώς επίσης δουλεύει και ο ανεμιστήρας ,στην οθόνη καμιά ένδειξη μου το είχε κάνει στο παρέλθουν αλλά μετά από 10αρια προσπάθειες να βαλω και να ξαναβγάζω στο ρεύμα είχε ξεκινήσει .....
    Τι κάνουμε τώρα; αγοράζω καινούργιο;

  9. #608
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by haris800 View Post
    Καλημέρα παιδία
    έχω ένα κλώνο dm800 hd προχθές τον έβγαλα από την πρίζα για να συμμαζέψω τα καλώδια και όταν τον εβαλα στην πρίζα δεν μπουτάρε καθόλου,τα λαμπάκια στην είσοδο της κάρτας διαδικτύου ανάβουν κανονικά καθώς επίσης δουλεύει και ο ανεμιστήρας ,στην οθόνη καμιά ένδειξη μου το είχε κάνει στο παρέλθουν αλλά μετά από 10αρια προσπάθειες να βαλω και να ξαναβγάζω στο ρεύμα είχε ξεκινήσει .....
    Τι κάνουμε τώρα; αγοράζω καινούργιο;
    αφησε τον κανα τεταρτο εκτος ρευματος και μετα βαλτον ξανα.

  10. #609
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by haris800 View Post
    Καλημέρα παιδία
    έχω ένα κλώνο dm800 hd προχθές τον έβγαλα από την πρίζα για να συμμαζέψω τα καλώδια και όταν τον εβαλα στην πρίζα δεν μπουτάρε καθόλου,τα λαμπάκια στην είσοδο της κάρτας διαδικτύου ανάβουν κανονικά καθώς επίσης δουλεύει και ο ανεμιστήρας ,στην οθόνη καμιά ένδειξη μου το είχε κάνει στο παρέλθουν αλλά μετά από 10αρια προσπάθειες να βαλω και να ξαναβγάζω στο ρεύμα είχε ξεκινήσει .....
    Τι κάνουμε τώρα; αγοράζω καινούργιο;
    Έστω ότι έχει το ρεύμα μέσα, κάνεις το εξής με ΠΟΛΥ γρήγορη κίνηση. Βγάζεις το ρεύμα και το ξαναβάζεις τόσο γρήγορα που δεν φανταζεσαι (περίπου στο 1/3 του δευτερολέπτου). Θα ανοίξει. Αν δεν τα καταφέρεις με την 1η, τότε με την 2η ή 3η θα σου παιξει. Κλασσική περίπτωση και με αυθεντικά DM800HD 1ης γενιάς mobo.

  11. #610
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    kikloforise edo ke kero ala i timi ligo tzouxteri
    http://www.aristo-bs.de/Empfangstech...fID=googlebase
    ΔΕΝ έχει κυκλοφορήσει. Έχουν αποσταλεί μόνο τα beta κομμάτια στους image developers για να ξεκινήσουν την παραγωγή τους. Η Final release βγαίνει εντός των ημερών, αν δεν έχει βγεί ήδη το ΣΚ που πέρασε. Παρ' όλα αυτά, και γιατι δεν υπάρχει λόγος να αντιλέγουμε, εντός του 1ου 15νθήμερου του Ιουνίου θα έχει κυκλοφορήσει και επίσημα. Το κόστος θα είναι από €600-€650.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •