Παιδια να σας εξηγησω τι εγινε.ειχα παρει τον dm 800 sim 1.0 τωρα τελευταια και δεν ηξερα ουτε εγω ουτε αυτος που τον αγορασα οτι ειχε sim 1.0 και ο ανθρωπος θα μου τον αντικαταστησει με αλλον που ειναι inetbox (κλωνος 800αρης με ferrari sim και καλος μαλιστα απο οτι μου ειπε ο φιλος FERRARI) για αυτο και το ρωτησα το παραπανω αλλα απο οτι καταλαβα αφου ο πρωτος ειχε bootloader 72 και ο αλλος με ferrari μαλλον θα ειναι με 76 δεν θα γινεται τιποτα.Σας ευχαριστω ολους παιδια.











