xaxaxa
epeidei eisai zalismenos tora
soy milao gia to vlc kai ton 500ari
kata tin gnomi moy tafineis opos einai kai ksanasxolisoy ayrio me katharo myalo
kai akoloytha grama pros grama ta proanaferthenta
sim. to dreamup 1.1.3.4 einai gia ta 500aria maimoy
kali...synexeia....i ksekoyrasei
[QUOTE=dmtrpapa;798885][QUOTE=dmtrpapa;798771]
ακολουθησα αυτες τις οδηγιες http://www.digitalvortex.info/dreamb...ambox-fix.html αλλα παλι βγαζει σφαλμα to big file..
Kalispera
thelo na egatastiso se dm800hd cccam 2.12 H 2.011
pia ekdosi einai pio kali?
kai an mporei kapoios filos na katevasei to arxeio
efcharisto kai kalo bradi
[QUOTE=dmtrpapa;798899][QUOTE=dmtrpapa;798885]ok Παιδια...επιτελους ξεκολλησε...!!
μην με ρωτατε πως..πολυ ευχαριστως αυριο με καθαρο μυαλο να εξηγησω τι ακριβως εκανα.
βαλε,βγαλε,κλεισε ανοιξε,μεσω webinterface,καποια στιγμη τον ειδα και του την καρφωσα.
να ειστε καλα...