Oποιος θελει να βλεπει κατι στη λαθρα,ας ειναι ετοιμος και για τα σκοταδια και για ''ταλαιπωρια''...αν θελει ηρεμια ας παει να πληρωσει και να ειναι οκ...Ετσι ουτε παρακαλια ουτε αντιδικιες ουτε τιποτα...Αυτα ειναι τα αυτονοητα(για το φιλο πιο πριν)............









