@ELPAN
gia to 8ema tou playback mporeis na dokimaseis dio pragmata:
1) na peraseis patched drivers gia to ssl pou exeis
2)na dokimaseis allo image
proswpika den paizoun se ola ta image. kai oso pio kainourgio einai to image k o ssl iparxei asimvatotita.
dokimase pio palia image me ssl76
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι?
Ποιά ρύθμιση να βάλω στo αντίστοιχο μενού του dm500s για να δουλεψει κινητό πιάτο με actuator?
Εννοώ δηλαδή για να μην ψάχνει να βρει diseqc ρότορα
Ευχαριστώ!
στο menu config motor θα βαλεις
mode---> position
satellite----> hotbird πχ
transponder ----> ταδε χχχχχ
direction--> < stop >
με τα βελακια < > κινεις το κατοπτρο εως οτου κλειδωσει το σημα ---> store (πρασινο)
δηλ να εχεις SNR /AGC καλους αριθμους και BER=0
LOCK/SYNC κλειδωμενα
εαν πατησεις search(μπλε) θα εχεις
1) automatic transponder scan
2)automatic multisat scan --> αυτο δεν στο συνιστω
3)manual scan
καλυτερα εναν- εναν τους δορυφορους --> store
Kalimera se olous
Exo to eksis provlima m'ena 500aki.
Eno to syndaio spiti kai exo full sima otan to idio michanima to syndaiso s'ena filaraki den exei sima.(kai oi dyo syndeseis xoris diseq)
to parakseno einai pos otan syndaiso ena allo dekti(arion) emfanizei sima.
Ti mporei na ftaiei?????
an alakso LNB tha allaksei kati???
efcharisto gia tis apantiseis sas
Καλημέρα σέ ολους σας. Αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα μέ ένα DREAMBOX 800 HD Boot 82 Sim 201 κλώνο καί χρειάζομαι τή βοήθειά σας γιά να τό λύσω.Οταν ανοίξω τόν δέκτη καί αρχίζει νά Βοοτάρει πηγαίνει ή μπάρα μέχρι ένα σημείο ,βγάζει μύνημα οτι αντιμετωπίζει πρόβλημα το Software τού δέκτη ,κάνει επανεκίνηση μόνος του καί πάλι τά ίδια.Μήπως κάποιος φίλος ε'ιχε τό ίδιο πρόβλημα καί πώς τό έλυσε ? Ευχαριστώ.