Ερε τι κάνουν οι δράκοι!!!!!! Καλές διακοπές σε όλους σας!!!!!!!!!!!
Ερε τι κάνουν οι δράκοι!!!!!! Καλές διακοπές σε όλους σας!!!!!!!!!!!
afto itan? telos? an einai peite eseis pou kserete kalytera! giati psaxno mipos vro kati...etsi apo vitsio....xaaxaxa....na ta paratiso an den aksizei ton kopo!!!!
an exoun meinei kana 2 ksexasmena file kai na ta vroume de leei kai tipota, afou to poli-poli se 3 meres tha exoun kleisei kai auta!
opote paei kai auti i karta, as perimenoume alli kata tis giorges pou pernei o kosmos ta dora, tipota den einai tixaio!
Giati na paei auti i karta re paidia.. den kserw alla afou den exei allaksei tpt kai exoun meinei kamia 30.000 siriaka sta cb logika to team tha prepei na tin ypostiriksei tin karta.. Afou einai karta en energia akomi.
Sostos....I poreia tou drakou krinetai akros epityximeni.
to teleyteo diimero oi poliseis ton karton anebikan......
mpas kai doyme fos stis kartes
an kai den to nomizo
ypomoni filoi moy