Παλικαρια κατεβάστε log από το ανάλογο thread και ίσως φανείτε τυχεροί.![]()
Παλικαρια κατεβάστε log από το ανάλογο thread και ίσως φανείτε τυχεροί.![]()
kai afto na kanoun den leei kati prepei na exoun kai to analogo yliko....poy den exoun
re paidia katevasa to arxeio pou iparxei sto site..alla dn vriskei to hsn sta log..ti 8a kanw?
Για άλλο hsn στα Log ή για άλλο Log που να εχει hsn μου μέσα ;
Για αλλο αρχειο.
οσοι λογκαρουν απο τις 6.00 και μετα, μπας και εχουν πανικοβληθει;;;
Kαι εγώ χάρηκα το πρωί που ανοίξανε 2 hsn... ερε γλέντια.
den xriazete na leme kai pola ola exoun mia arxi kai ena telos tha doume pio tha einai to epomeno vima ths