[QUOTE=nikolas021292;809675]filaraki to provato metraei ores oxi meres.[/QUOTE
Kalimera file,,, epese xasanotsoynami...xaxaxa
[QUOTE=nikolas021292;809675]filaraki to provato metraei ores oxi meres.[/QUOTE
Kalimera file,,, epese xasanotsoynami...xaxaxa
na prostheso kai kati.....
to probato perase kai se 030
me provato mporei na paei kai mines
διαβαζω οτι μερικοι αρχισαν τις υποθεσεις και την ανακριβειε. η λυση ειναι μια και μοναδικη. χασανια υπαρχουν και περνανε ακομα απο καρτες που δεν εχουν αλλαχθει.
αν θελουν οι δρακοπατερες μπορουν να φτιαξουν απο αυτες καποια αρχειακια και να τα δωσουν στον λαο. αλλα δεν το βλεπω. την μπαζα τους την εκαναν και με αυτην. σιγα μην ασχολειθουν τωρα με μια καρτα που δεν πουλαει. ολα τα αλλα που γραφονται για προβαιντερ κ.λ.π ειναι τριχες
ti diavaso edo epese maxeri koftero ke o drakos ston gremo ke tsakise to ena to ftero ke emine to provato zondano
lipon to pexnidi ine to idio ka8e mera. mia vgazi ena xasan ke tin ali 10 xasania avrio 8a exi pali an den exi omos avrio tote xeretamas ton platano
καλα το βιολι σου εσυ βρε Νικολα. αν ηξερες να διαβασεις και καποιος αλλους φακελους εκτος των c3 και cb θα καταλαβαινες πολλα και δεν θα τα ελεγες αυτα που λες τωρα
ΥΓ:και κατι αλλο. επισημη εναρξη σημερα στα πρωταθληματα της ευρωπης για την περιοδο 2011-2012. τυχαιο;;;; δεν νομιζω
ego ta diavaso kanonika ala ke ti noima exi afou den ksero na proxoriso parapera tote mono ta c3 ke cb me endiaferoun esis pou kserete to kolpo 8a vlepete gia poli kero akoma
νικολα σου λεει πως τελος ο δρακος......
δεν σου λεει πως θα βλεπουν μερικοι για πολυ ακομα....