ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!Ρε παιδια υπαρχει καποιοσς να με βοηθησει?Εχω εναν opticum 4100 με 5119 επεξεργαστη κ θελω ν δοκιμασω να του βαλω γνωστα κλειδακια χειροκινητα.Καποιος?
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!Ρε παιδια υπαρχει καποιοσς να με βοηθησει?Εχω εναν opticum 4100 με 5119 επεξεργαστη κ θελω ν δοκιμασω να του βαλω γνωστα κλειδακια χειροκινητα.Καποιος?
to ema8a xoris tin voi8ia TIN DIKIASAS apo linyx katexo kseris giati otan ego ixa pc stin german ke internet esi den ikseres kan ti ine afto
ke gia to pm pou les apo pou to kseris ??????????? ti iste edo vre ena matzo prodoters to pm to estila ston ??????????? den grafo onoma mia voi8ia zitisa ke to kanate 8ema ande na min po kamia vargia kouvenda tin vargia kouvenda 8a tin exis sou estila pm
Gia na peksi o tourkos me drakokarta kai phoenix reader ti vazoume sto cccam.cfg? isos na exei eipothi,,den to vrisko omos!
Γιατί χειροκίνητα;Πάντως αν έτσι θες 9339 και μπαίνεις στο κρυφό μενού,επιλέγεις τι κωδικοποίησης κλειδί θες να βάλεις και μπαίνεις στο ανάλογο κομάτι.Αν έχεις το κλειδί που θες τα χρώματα των πλήκτρων(μπλε,κοκκινο,κίτρινο)σε καθοδηγούν.Αλλιώς στο γενικό φορουμ,πας δέκτες,επιλέγεις yumatu και παίρνεις τα έτοιμα για τον MXplus.Ελπίζω να βοήθησα
paidia apo oti ma8aino ginete xamos stous pseftoserner pou douleuan me bluedragon alla kai se aytous pou mirazan tis kartes xerete kati thanks!!!
Οι ερασιτέχνες τρέχουν και δεν φτάνουν.Οι υπόλοιποι είναι μια χαρά.
Ε ναι για λίγους μιλάω.Είναι 2-3 που παίζουν κομπλέ.Μην σου πω και καλύτερα από πριν.Οι περισσότεροι είναι στο σκοτάδι.
simerina log exei dei kaneis?
pernaei kanena hasan i einai ola pethamena?
as anevasei kaneis...