Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 63 of 101 FirstFirst ... 133853586162636465687388 ... LastLast
Results 621 to 630 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #621
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    to epmedosame paides , treis fores to exo diabasei sto forum auto oi dyo me tin idia pigi .

  2. Advertise Here
  3. #622
    Senior Member
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    118
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    OTESAT: Νεότερες πληροφορίες

    Αναμένοντας τις επίσημες ανακοινώσεις την επόμενη εβδομάδα σας μεταφέρουμε μερικά ακόμη επιβεβαιωμένα νεότερα από το νέο δορυφορικό πακέτο:

    Έχουν ενοικιαστεί 4 συχνότητες στον Eurobird 9 (9E), είναι όλες κάθετης πόλωσης και τα λοιπά δεδομένα μετάδοσης θα είναι 27500 – 2/3 σε dvb-s2/8psk. Από τις 4 συχνότητες αρχικά θα χρησιμοποιηθούν οι τρείς και η τέταρτη θα είναι backup. Ήδη από σήμερα ξεκίνησε το κλείσιμο των συχνοτήτων τεστ στις 39 ανατολικά, με την πρώτη να έχει ήδη σταματήσει την μετάδοση ενώ πολύ σύντομα (την επόμενη βδομάδα) θα ξεκινήσουν οι αντίστοιχες μεταδόσεις τεστ από τις 9 ανατολικά.

    Η επίσημη έναρξη του πακέτου θα γίνει μεταξύ 1-8 Σεπτεμβρίου με δυναμική παρουσίαση και στην Δ.Ε.Θεσσαλονίκης.

    Τέλος δοκιμάζεται και δεύτερο μοντέλο δέκτη KAON που θα είναι PVR (με αποσπώμενο σκληρό δίσκο e-sata) και το οποίο θα διατεθεί μόλις είναι έτοιμο.

    Ευελπιστούμε ότι κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε και τις επίσημες ανακοινώσεις με όλες τις ζητούμενες λεπτομέρειες.

    Πηγη: Digital TV Info
    Telika lete h Zhmia sthn Akatanomasth na ginei oxi apo ekei pou thn perimene h Idia,me drakoulinia kai serbitorous,alla apo ton OTE? O Xronos 8a deiksei.Pantws o Antagwnismos mono kalos mborei na einai gia ton Katanalwth.Pantws Kai ston OTE prepei na einai kai kapioi eksypnoi,pou katalaban oti TWRA einai Eykairia gia na Kerdisoun pollous Pelates (Tzambatzides kai Mh)apo tous Antagwnistes.As eyxh8oume Kalh Arxh!

  4. #623
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Μηπως τυχαινει να εχει κανεις ενα απο τα παρακατω powerline αυτο ή αυτο ή τελος παντων καποιο που να δουλευει σε τριφασικο ρευμα, αλλα να ειναι τοποθετημενα σε διαφορετικη φαση ......

  5. #624
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    Μηπως τυχαινει να εχει κανεις ενα απο τα παρακατω powerline αυτο ή αυτο ή τελος παντων καποιο που να δουλευει σε τριφασικο ρευμα, αλλα να ειναι τοποθετημενα σε διαφορετικη φαση ......
    to powerline prepei na einai stin eideia fasi alios den prokete na doulepsi me tipota.

  6. #625
    Senior Member
    Join Date
    03-10-2007
    Posts
    220
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    δεν χρειαζεται να ψαχνεις για καποια ειδικα και συνηθως ακριβα power line για αυτη την δουλεια.

    απλα φωναζεις εναν ηλεκτρολογο συγχρονιζει τισ φασεις του ρευματος και εισαι οκ και σου βγαινει και φθηνα

  7. #626
    Member
    Join Date
    29-04-2008
    Posts
    66
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by dr_virus View Post
    δεν χρειαζεται να ψαχνεις για καπια ειδικα και συνηθως ακριβα power line για αυτη την δουλεια.

    απλα φωναζεις εναν ηλεκτρολογο συγχρονιζει τισ φασεις του ρευματος και εισαι οκ και σου βγαινει και φθηνα
    Όταν λέμε συγχρονίζει,τί ακριβώς εννοούμε?
    Υπάρχει κάποιος τρόπος?
    Αν ναί,ποιός?

  8. #627
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Για τα δυο που ανεφερα, υπαρχουν αναφορες οτι δουλευουν σε διαφορετικες φασεις.
    Πιθανων με ποιο μειωμενες αποδοσεις, αλλα λενε οτι δουλευουν....
    Απλα ρωτησα μηπως καποιος απο δω μεσα τα χρησιμοποιει, για να ειμαι σιγουρος .....

  9. #628
    Senior Member
    Join Date
    03-10-2007
    Posts
    220
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by brel View Post
    Όταν λέμε συγχρονίζει,τί ακριβώς εννοούμε?
    Υπάρχει κάποιος τρόπος?
    Αν ναί,ποιός?
    απλα συγχρονιζει την ταση του ρευματος στον γενικο πινακα του σπιτιου για καθε δωματιο ξεχωριστα , δεν ειναι δυσκολο για καποιον που ξερει , φιλος μου το δοκιμασε , ο ηλεκτρολογος δεν του πηρε καν χρηματα ,και παιζει με τα power line εδω και 2 χρονια χωρις προβλημα.

  10. #629
    Member
    Join Date
    29-04-2008
    Posts
    66
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by telisgr View Post
    Για τα δυο που ανεφερα, υπαρχουν αναφορες οτι δουλευουν σε διαφορετικες φασεις.
    Πιθανων με ποιο μειωμενες αποδοσεις, αλλα λενε οτι δουλευουν....
    Απλα ρωτησα μηπως καποιος απο δω μεσα τα χρησιμοποιει, για να ειμαι σιγουρος .....
    Αν δεν είσαι σίγουρος οτι παίζουν ,μην τα πάρεις.
    Σίγουρα είναι μόνο στην ίδια φάση.

  11. #630
    Member
    Join Date
    29-04-2008
    Posts
    66
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by dr_virus View Post
    απλα συγχρονιζει την ταση του ρευματος στον γενικο πινακα του σπιτιου για καθε δωματιο ξεχωριστα , δεν ειναι δυσκολο για καποιον που ξερει , φιλος μου το δοκιμασε , ο ηλεκτρολογος δεν του πηρε καν χρηματα ,και παιζει με τα power line εδω και 2 χρονια χωρις προβλημα.
    Αν με το συγχρονίζει εννοούμε να ανοίξουμε όλα τα κουτιά κάθε δωματίου(πού είναι στοκαρισμένα και βαμμένα)μέχρι τον πίνακα,τότε θέλουμε πολύ τρέξιμο....
    Έλεγα μήπως υπάρχει κάποια συσκευή? ζεύξης -συγχρονισμού? που να μπορεί το powerline/homeplug να επικοινωνεί παντού ανεξάρτητα των φάσεων....

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •