Καλησπερα,παιδια.
ενας φιλος μου εδωσε εναν DM 500 S PLUS και θελω την βοηθεια σας.
ποιο image να βαλω για να μπορω να βαλω την c line με cc cam config (προτεινετε gemini pli η καποιο αλλο)!
ευχαριστω πολυ
Καλησπερα,παιδια.
ενας φιλος μου εδωσε εναν DM 500 S PLUS και θελω την βοηθεια σας.
ποιο image να βαλω για να μπορω να βαλω την c line με cc cam config (προτεινετε gemini pli η καποιο αλλο)!
ευχαριστω πολυ
Φίλε Douros ευχαριστώ πολύ γιά τήν αμεση απάντησή σου
vale to gemini 4.7
το εχω βαλει αλλα οταν πηγαινω να βαλω τη c line μεσω DCC 2.95 ,πηγαινω στο file var αλλα μετα δεν βλεπω να καταληγω σε cc cam config!επισης στα addons μου βγαζει 0 cams!
Καλησπέρα φιλέ μου.
Βάλε πρώτα χειροκίνητατο cccam, cccam config και μετά βάλε την γραμμή σου.
e1.rar
Bale to GSF 4.7 Image pou exi addons gia na katebasis ccam
Καλο μεσημερι σε ολους.Παρακαλω την βοηθεια σας.DM 500 HD original,ειχε διαφορα φορτωμενα.Επανεφερα εργοστασιακες ρυθμισεις.Μετα απο αυτο,αναψε το πρασινο λαμπακι στην προσωψη του,η οθονη της TV δειχνει THE GEMINI PROJECT II, και στην κατω αριστερη γωνια, loading Enigma2. Το πρασινο λαμπακι εσβησε (η εικονα στην οθονη παραμενει η ιδια)και αναβηνει στον DM το κοκκινο λαμπακι.Απο εκει και περα δεν ακουει ουτε control,ουτε τιποτε. Ειχα ακουσει οτι τον βγαζεις απο την πριζα κραταμε πατημενο το κουμπι στην μροστινη οψη του DM,και τον συνδεουμε στο ρευμα.Περιμενουμε για μερικα δευτερολεπτα. Στην οψη του DM αναβει το πρασινο λαμπακι,η εικονα χανεται απο την TV,και ο DM,δεν ακουει ουτε control,ουτε τιποτε. Σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ βοηθειστε.
exo ksexasei to pin sto dreambob kai den mporo na anoikso merika kanalia mporei kapios na mou pei
pos mporo na bro to pin th diadikasia xreiazete..
eyxaristo