Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 80 of 101 FirstFirst ... 3055707578798081828590 ... LastLast
Results 791 to 800 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #791
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ..Kai giati na xreiazete "internet".?Otan exei receiver kai nova(syndromi me karta)den xreiazese oute internet oute tipota allo.

  2. Advertise Here
  3. #792
    Senior Member
    Join Date
    24-03-2005
    Posts
    402
    Uploads
    1
    Likes
    4

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by ELPAN View Post
    Γεια σας.Μια και ειναι κλειστο το θεμα blue dragon θα το ρωτησω εδω.Εγραψα την καρτα με ενα crypto αρχειο και τωρα δεν επαναφερεται με τιποτα,Προσπαθω να την κανω erase με τον loader 1.1 αλλα τιποτα γραφει testing card και μενει κολημενη εκει.Την βαζω στο Ε.Μ.Κ και μου βγαζει αυτο ATR = 3B 78 12 00 00 54 C4 03 00 8F F1 90 00 : Unknown ATR.Τι εγινε καηκε η καρτα η υπαρχει τροπος επαναφορας?
    pigene kai des epanafora drakou katebase to arxeio exei mesa ton crypto loader kane erase tin karta kai me ton kanoniko grapse to arxeio..pou thelis

  4. #793
    Member
    Join Date
    11-06-2010
    Location
    greece
    Posts
    61
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Γεια σας.
    Εχω τον edision mini 2in1. Ξερει καποιος με ποιο τροπο (εκτος απο το orton key) μπορω να περασω τα κλειδια για το Zee Tv (13°E) Irdeto2 Keys? Γιατι στο orton key δεν εχει επιλογη για τα
    M2:[F50B86C4FABAEAD6578B821DCA2A222E]; Zee TV 13°E (ECM IV)
    M1:[EEBA6DE0DE7CBE7AC52AD4925223F422]; Zee TV 13°E (ECM Seed)

  5. #794
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by tasosgr View Post
    pigene kai des epanafora drakou katebase to arxeio exei mesa ton crypto loader kane erase tin karta kai me ton kanoniko grapse to arxeio..pou thelis
    Τον εχω φιλε μου τον loader αλλα βγαλε-βαλε στο γραφτηρι την καρτα erase ξανα erase παει η καρτα την εκαψα τωρα βγαζει NO ATR

  6. #795
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Με το παρόν και εφόσον ειναι το κατάλληλο μέρος για ΟΛΕΣ τις Συζητήσεις, ελπίζω οι νέοι φίλοι (εκδότες, συντάκτες του έντυπου Τύπου που ασχολείται με τα δορυφορικά στην Ελλαδα) που προστέθηκαν στην παρέα μας στο SatSupreme να διαβάσουν το post αυτό και αν κρίνουν σκόπιμο, να απαντήσουν (κάθε κριτική δεκτή!!!)....

    Πριν απο λίγα τεύχη που έγινε η παρουσίαση διαφόρων Images για Dreamboxes και συγκριτικά μεταξύ αυτών, έγινε και η κριτική στο "LT6th and a half" στου οποίου την ομάδα "τυγχάνει" να είμαι μέλος (κάτι το οποίο οι περισσότεροι το γνωρίζετε ήδη προφανώς. Στο τεύχος το οποίο δυστυχώς δεν είχα στα χέρια μου αλλά ζήτησα και έλαβα φωτογραφία του άρθρου, διάβασα με μεγάλη έκπληξη οτι πλέον το LT θεωρείται ενα απαρχεωμένο image και...καλό θα ήταν να αποφευχθεί η χρήση του παρα ΜΟΝΟ για να γίνει σύγκριση με τα άλλα images... :S Ενώ ήδη ετοιμαζόταν η νέα έκδοση του image (LT7th), το release text ενημερώθηκε με τέτοιο τρόπο που να πληροφορεί τους χρήστες το image ποιος ο λόγος που έχουμε "εξαφανιστεί" από την δορυφορική σκηνή τον τελευταίο καιρό. Όπως πίθανόν λοιπόν κύριοι (εκδότες και συντάκτες) να έχετε διαβάσει ήδη, ο τελευταίος χρόνος δεν ήταν πολύ καλός για τα μέλη της ομάδας μας απο ΟΛΕΣ τις απόψεις (ΥΓΕΙΑ, ΕΡΓΑΣΙΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ και πολλά πολλά άλλα....) Παρ' όλα αυτά, οι αναβαθμίσεις του LT6th and a half ήταν διαρκείς και συχνότατες, σε σημείο μάλιστα που είχαμε τα περισσότερα Updates (Service Packs) απο οποιοαδήποτε άλλη ομάδα. Τα releases ηταν τακτικότατα και εφόσον υπήρχαν major bugfixes ή και μικρότερα στο Enigma2, τα ακολουθούσαμε κατα γράμμα και γινότουσταν τα ανάλογα builds. Όι πρώτες μου λοιπόν ερωτήσεις, έρχονται κάπου εδώ... Που ακριβώς έμεινε πίσω το LT στις εξελίξεις; Ποιο μηχάνημα έμεινε unsupported και δεν υποστηριχθηκε όσο έπρεπε (είτε μεμονομένα είτε σε αντίθεση με άλλα images); Συνεχίζω λέγοντας και διευκρινίζοντας κάτι το οποίο στο μυαλό του "απλού" και ίσως και του "μέσου" χρήστη, το "νέο image" συνεπάγεται και αλλαγή του skin ή μάλλον να το πώ καλύτερα...ΝΕΟ SKIN = ΝΕΟ IMAGE....!!! Αν μη τι άλλο, εσείς που ασχολείστε τόσα χρόνια (κύριοι εκδότες και κύριοι συντάκτες) με τον κλάδο, θα έπρεπε να μπορείτε να ξεχωρίσετε την διαφορά...!!! Να θυμίσω ότι το skin και όλα τα skins των LT Images είναι από τον Nemesis (ιδρυτικό μέλος της ομάδας) και πολλοί (μα πάρα πολλοί) θέλησαν στο παρελθόν να υιοθετήσουν το δικό μας Skin ως Default Skin σε Enigma2 based δέκτες (Non official Dreamboxes). Εδώ να τονίσω το γεγονός οτι η ομάδα ειναι ΚΑΤΑ των κλώνων, αυτή ήταν η πολιτική μας και αυτή θα παραμείνει και στο μέλλον. Αντιθέτως βέβαια οι παραγωγοί κλώνων και Sim για κλώνους (Ferrari, E-Star κλπ) απο το πρώτο μισάωρο της κυκλοφορίας των νέων Images μας, σπεύδουν να σπάσουν τις δικλίδες ασφαλείας του image μας και να το κάνουν clone-safe (κάτι που ακόμα και στον χώρο των κλώνων, αποδεικνύεται η δημοτικότητα του LT). Σε Polls που έγιναν στο ECS, στο PLi, και στο i-had forum, το LT βρέθηκε στην 2η θέση ανάμεσα σε ΟΛΑ τα τότε images και εντελώς τυχαία όλα τα Polls διαγράφτηκαν μετά την 2η ή 3η ημέρα δημοσίευσης τους. Τα στοιχεία βέβαια υπάρχουν ως τεκμήρια (screenshots)... για να θυμόμαστε τους "παλιούς" καιρούς....

    Το βάρος για την Ελληνική μετάφραση, το παίρνω ΟΛΟ επάνω μου καθώς το είχα αναλάβει ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ αλλά λόγο πολλών υποχρεώσεων έμεινα πίσω (ίσως για πάντα). Τρόπος χρήσης Ελληνικού EPG με English ως προεπιλεγμένη γλώσσα υπάρχει και τον έχω αναφέρει σε Thread του LT (όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τον βρεί).

    Τέλος, σχετικά με τις "πρωτοπορείες", μπορείτε να απολαύσετε πλέον MSN μέσα από τον Dreambox σας (Enigma2 φυσικά) και να μην ξεχάσω να αναφέρω τις αποκλειστικότητες των LT Links, LT External EPG, LT Media Player και φυσικά το uShare (compiled αποκλειστικά για το LT από την DMM). Αυτά δεν φτάνουν;

    Αν όχι...τα καλύτερα έρχονται.... Νέο Skin που θα τρίβουμε όλοι τα μάτια μας (φυσικά από τον Nemesis) και νέα ονομασία... (ίσως η συνέχεια των 7 θαυμάτων του κόσμου... ;) ).

    Από εσάς κύριοι εκδότες, συντάκτες εφόσον γνωρίζετε οτι υπάρχει ελληνική συμμετοχή στο image, θα περίμενα μεγαλύτερη υποστήριξη... Η ίδια η DMM πέρυσι στην Διεθνή Έκθεση Ηλεκτρονικών στην Κολωνία, είχε καλέσει μόνο δύο ομάδες να παρευρεθούν εκεί.. Η μία ναι...ήταν η LT Team... γιατί άραγε; Γιατί οι ίδιοι υποστηρίζουν το έργο μας.

    Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας (Nemesis, shshadm, hutten, sigstop, Muaitai, Rec@n...) και φυσικά σε όλους τους Beta testers μας... ;)

    Λυπάμαι για το πικρόχολο ύφος μου...αλλά πραγματικά με στεναχωρήσατε όταν διάβασα το άρθρο σας... Σας ευχαριστώ όμως, γιατί μας κάνατε καλύτερους...

    Roulitsas/LT-Team

  7. #796
    Member
    Join Date
    02-03-2005
    Posts
    61
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    roulitsa ,esy perimeneis tora apantish? ego pisteuo oti isos na mhn to diavasoun kan.

    psaxno log apo ianouario eos aprilio 2009 .exei kaneis? as mou steilei pm h as ta anevasei sto section me ta log'
    thanks

  8. #797
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nik View Post
    roulitsa ,esy perimeneis tora apantish? ego pisteuo oti isos na mhn to diavasoun kan.
    Συμφωνώ ότι ούτε καν θα το προσέξουν για να το διαβάσουν
    Θα μπούνε πάλι τον Οκτώβριο για να διαφημίσουν το επόμενο τεύχος
    Μιας και στα περισσότερα φόρουμ φάνηκαν το τελευταίο μήνα και τα μόνα πόστ ήταν η διαφήμιση

  9. #798
    New Member
    Join Date
    08-10-2009
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kostas1 View Post
    ..Kai giati na xreiazete "internet".?Otan exei receiver kai nova(syndromi me karta)den xreiazese oute internet oute tipota allo.
    Ευχαριστώ για την απάντηση στο forum αλλα εννοούσα οτι έχει νοβα μέσω ιντέρνετ κατεβάζει κάποια κλειδιά και παίζει.δεν έχει νόμιμη συνδρομή.κ ήθελα να ρωτήσω κατα πόσο αυτό είναι ασφαλές?Αλλιώς συμφέρει η αγορά κάρτας blue dragon?;έχω programmer απο την εποχή της TITA 3A.

    Ευχαριστώ.

  10. #799
    Contributing Member kostas1's Avatar
    Join Date
    20-10-2005
    Location
    Germany/HDH
    Posts
    612
    Uploads
    15
    Likes
    17

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by gogooulis View Post
    Ευχαριστώ για την απάντηση στο forum αλλα εννοούσα οτι έχει νοβα μέσω ιντέρνετ κατεβάζει κάποια κλειδιά και παίζει.δεν έχει νόμιμη συνδρομή.κ ήθελα να ρωτήσω κατα πόσο αυτό είναι ασφαλές?Αλλιώς συμφέρει η αγορά κάρτας blue dragon?;έχω programmer απο την εποχή της TITA 3A.

    Ευχαριστώ.
    ..O programmer einai kalos,alla i karta oxi,den exei ypostiriksi,me alla logia den paizei,etsi grafoun.
    ..Kleidia den yparxoun,apla kapios dinei meso internet kapia kanalia.Asfales den einai tipota,alla paranomo
    einai kai oti einai paranomo den einai kai asfales.
    ..To kalytero einai i nomimi syndromi.

  11. #800
    Member hlsat's Avatar
    Join Date
    12-01-2006
    Location
    Banania
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by gogooulis View Post
    Ευχαριστώ για την απάντηση στο forum αλλα εννοούσα οτι έχει νοβα μέσω ιντέρνετ κατεβάζει κάποια κλειδιά και παίζει.δεν έχει νόμιμη συνδρομή.κ ήθελα να ρωτήσω κατα πόσο αυτό είναι ασφαλές?Αλλιώς συμφέρει η αγορά κάρτας blue dragon?;έχω programmer απο την εποχή της TITA 3A.

    Ευχαριστώ.
    Φιλε Γιασου.Ποτε δεν ειναι ασφαλες κατι το οποιο δεν ειναι νομιμο και δευτερον για την καρτα που αναφερης οτι θελης να αγορασης δεν υπαρχη φως αυτη την στιγμη εχη σκοταδια.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •