nai mporeis , an tyxei kai breis kana eleuthero slot sto server ...
nai mporeis , an tyxei kai breis kana eleuthero slot sto server ...
vlepis ta panda
nikolis123
Μπορεί να δουλέψει και σε εμένα?
dreambox 800Hd κλωνος.
ssl82 sim2.01
Enigma Version: 2010-06-01-experimental
Αξιζει να την βάλω?
den diavases ti grafi dm800se
ke panda grafo gia clono oxi original
me sim 210
Αφού πέρασα μια γύρα απ' όλα τα image :p τελικά δεν μου άρεσε κανένα όσο το v19 που είχα και μιας και είχε ήδη βγει το v20 πέρασα αυτό. Όντως δείχνει τα πάντα και έχει κάνει και φοβερό interface ο RamiMAHER σε αυτό το image. Νομίζω ότι είναι το αντίστοιχο του DreamElite 1.33 των απλών, για τους SE.
Εσύ θα βάλεις DreamElite 1.33 και θα κάνεις κάποια πράγματα χειροκίνητα όπως αναβάθμιση του bootloader σε #82, προσθήκη του PRZ Italy server για να κατεβάζεις τα addons, προσθήκη TS Panel απ' όπου και θα περάσεις του τελευταίους drivers του mfaraj. Με τα παραπάνω το image σου θα αναβαθμιστεί και δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει από τα τελευταία images που κυκλοφορούν. Φυσικά όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν ότι ξέρεις 5 πραγματάκια από PC (όπως ftp και telnet ας πούμε). Ακόμη κι αν δεν ξέρεις όμως είναι μια καλή ευκαιρία να παιδευτείς και να μάθεις googlarοντας και ακολουθώντας οδηγίες καθώς είναι πολύ χρήσιμα αυτά που θα μάθεις και θα σου χρειαστούν αφού μπήκες στον χώρο των dreambox.
γειας παιδια.ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις πως βαζουμε υποτιτλους σε dreambox 800 γνησιο..αν γινεται παρακαλω καπως αναλυτικα οι οδηγιες.ευχαριστω.
FoRMat MaSTer
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Μου έχει έρθει εγκατεστημένη η Enigma Version: 2010-06-01-experimental. Dream elite v1.33 bootloader 82
Όσον αφορά το pc δεν υπάρχει πρόβλημα.
Τα προβλήματα ξεκινάμε με τον dreambox. Υπάρχουν παντού πληροφορίες και ολες σκόρπιες. Ψάχνω να βρω κάποιο manual για Black Hole enigama 2 και δεν υπάρχει. Δεν ξέρω πως να το δουλέψω το ρημάδι.
Έχω εγκαταστήσει CCcam 2.2.1 FULL, έχω περάσει Clines (ελεγμένους servers μέσω της σελίδας http://) στο cccam_0.cfg , restart enigma 2, βαζω να δω το Nov... Promo και δεν εμφανίζεται τίποτα.
Τι έχω κάνει λάθος?
ps για τον NIKOLIS123
Διάβασα οτι αναφερόταν σε 800se.
Δεν ήξερα όμως αν δουλεύει και στον δικό μου γι αυτό και ρώτησα.
An ksanavgalete dieythinsi apo Cs THA PARETAI KARTA XORIS EPISTROFI
lipon file ego ston dm800hd exo afto to imatze
sim201-SS82-de-133dv3PHOENIX2-dm800-13052011
me cccam2.2.1 den ginete tipota me cccam 2.1.1 pezoun ola kanonika parakseno
dokimase me alo cccam