Παιδια Καλησπερα.
Θελω να ρωτησω κατι, εχω ενα Dreambox 500s clone, μπορει καποιος να μου πει ποιοimage ειναι πιο σταθερο ,και να μην ειναι πολυ βαρυ???
Εβαλα το Pli jade3 maxvar, πολυ καλο και γρηγορο ,αλλα δεν μου ανοιγε πολλα καναλια, με CCcam 2.3.0, Τωρα εχω το Nabilosat Darkstar2, πολυ καλο και μου ανοιγει ολα τα καναλια, αλλα τρωει κατι κολληματα, και με τρελλενει. Καποιοι μου πρωτηναν Gemini, Παιδια θελω τα φωτα σας, Οποιος μπορει ας με βοηθησει λιγο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Εκ των πρωτερων













