ναι εχω ηδη δυο δορυφορους τον Hotbird Και astra .... Ναι για τον τελικο λογικα λες να τον δειξει και αλλο καναλι σε αλλο δορυφορο .... ο hellas sat ξερεις εαν συμφερει να τον βαλω δηλαδη εχει καναλια μπαλα και αλλα ευχαριστω .
προσφατα μου εδωσαν εναν dm6oo με gp. βαζω softcam keys και καθε εβδομαδα κλεινουν.εχω το mgcam 1.38 και to ccam 2.1 νομιζω. αυτα που βλεπω ειναι το canal digitaal nl.γιατι γινεται αυτο? μπορω νακανω κατι αλλο? ευχαριστω
πως βαζω το subtitle players(DDamir) στoν dreambox?και το vlc?
στο subtitle player τα subititle τα κανίς download μέσο subitile player αν πας στο μενου του σου βγάζει το κανάλι και τον EPG διαλέγεις την τενια που θεσ με τον πράσινο κουμπί κανίς download τον subititle μετα για να τον βλέπεις πατάς το μπλε και κατι άλω στο μενου του σουμπ πλαερ με το κίτρινο setings εδώ κανε της ρύθμισης που θες
εδω
δεν τα εχω στον db πως τα βαζω?
καν το extrato rarin και το αρχείο που ειναι μέσα το περνάς στο dreambox μεσώ ftp tmp addons install ipk
εδω είναι το μανουαλ στα ελληνικά
ευχαριστω βγηκε ενα αρχειο ipk το οποιον δεν το βλεπω ουτε με το dreambox edit ουτε DCC E2 γιατι τι κανω λιγο αναλυτικα αν θες θα το κανω αυτο για πρωτη φορα
Tha xrisimopioisis programma ftp.dokimase me to filezila pou einai k free.
Tokaneis egkatastasi,meta tha kaneis connect sto dm sou.tha exeis 2 stiles sta aristera tha vris ayto to arxeio .ipk pou katevases idi.stin dexia stili tha vris ton fakelo tmp,kanontas diplo klik sto .ipk to metaferis sto tmp folder.meta tha tou dwsis permission 755 kanontas dexi klik panw tou.
Teleiwses apo to pc k twra pas panw sto receiver sou.
Tha pas sta addons k tha kanis manual setup patwntas to prasino koumpi.