kalispera , epeidi exo pelagosei sto diabasma , einai eykolo kapoios na mou pei an epilejo na agoraso ton dreambox 800se SIM 2.10 o opoios einai kai HD kai PVR , tha mporo na blepo ta kanalia tis nova ? epeidi akousa oti h nova apo to kalokairi tha metadidei mono se HD kai den exo skopo na paro to HD tis nova ( exo ton PVR tis nova ) , bebea den tha exo karta ego alla tha plirono , to erotima mou einai omos tha blepo ta kanalia tis nova ?
eyxaristo poli .







!!!!!


. Θα τον δοκιμασω και θα δουμε ...... 
