ενταξει δεν το ξερα :) .... την σταματησα μηνες τωρα εχω ενα dreambox 500 clone ... απλως ρωτησα εαν παιζει χωρις να το βαλω αλλου ... ευχαριστω
telika exei kataferei kaneis me clark 9x00 na dei digea me biss keys apo 33E??
mhpws telka den paizei softcam.key enhmerwmeno gia Clark me digea mesa tou?? apo oti eida to softcam.key gia clark einai diaforetiko apo to antistoixo gia dreambox
me enhmerwmeno constant.cw mou anoigei apo kei to opap apo 13E
an kapoios exei dei fws ena pm me to diko tou softcam.key kai constant.cw 8a me boh8ouse
ps. kapou petyxa softcam.key gia clark mesw usb h' rs232, ayto einai gia clacrk xwris enigma2 ?
eyxaristw
φιλε το κλειδι στις 33 εχει αλλαξει και δεν ειναι ευκολο αυτη τη στιγμη να βρεθει καθως χρειαζεται μεγαλη υπολογιστικη ισχυς ...
Παιδια μια ερωτηση ενδιαφερομαι για τον Amico SHD-8900 Alien Λογο οτι των εχω βρει σε καλη τιμη και δουλευει και λινουξ,Απο λιγα που ειδα στο νετ βλεπω εχει λιγη υποστηριξη σε firmware-image αλλα γενικα το τiουνερ το ειδα καπως μικρο..Εχει κανεις το δεκτη να μας πει εντυπωσεις?