Για δές σε αυτό στο #33 & #34 μήπως σου κάνει
http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%91!%C2%BB
Sory φιλαράκο τώρα είδα ότι το θες μέσω VLC ΑΚΥΡΟ
Για δές σε αυτό στο #33 & #34 μήπως σου κάνει
http://www.satsupreme.com/showthread...9%CE%91!%C2%BB
Sory φιλαράκο τώρα είδα ότι το θες μέσω VLC ΑΚΥΡΟ
Περαν των ρυθμισεων που χρειαζεσαι στο dm αλλα και στο pc μια συμαντικη παραμετρος ειναι το μηκος της καλωδιοσης μεταξυ τους διοτι εαν εχεις κλωνο dm τοτε το μηκος αυτο δεν πρεπει να ξεπερνα τα 5 μετρα. Εγω δεν το καταφερα ποτε λογω αυτου του προβληματος. Απο οσο γνωριζω το συγκεκριμενο προβλημα δεν φισταται σε γνησιους dm.
πλακα κανετε ? δεν μπορει . το εχω κανει σε μαιμου με μπανανα και 75 μετρα utp !!!!
Καλημέρα! Έχω τον DM-7020HD με newnigma 3.3.1 και βλέπω δεν ανάβει το μπλε led switch on/off, ενώ με το επίσημο λογισμικό άναβε.
Υπάρχει κάποια ρύθμιση ή έτσι είναι;
Επίσης συμβαίνει το ίδιο και στον DM-500HD;
Μου βγάζει το μήνυμα στον 7020HD μερικές φορές "tune fail", χρειάζεται μήπως κάποια ρύθμιση για να μην βγαίνει αυτό το μήνυμα;
Θα ήθελα ακόμη τις ρυθμίσεις για wave με τέσσερα DiSEqC 4/1 (16 LNB) που πάει στον δέκτη με ένα DiSEqC 4/1:
1.
A (LNB1)
Β (LNB2)
C (LNB3)
D (LNB4)
2.
A (LNB5)
Β (LNB6)
C (LNB7)
D (LNB8)
3.
A (LNB9)
Β (LNB10)
C (LNB11)
D (LNB12)
4.
A (LNB13)
Β (LNB14)
C (LNB15)
D (LNB16)
Ευχαριστώ πολύ!
pigene pio piso merikes selides ta exo vali ola se PDF selida 38-39 ke meta singekrimena 4 PDF exo riksi mesa gia diseqc
oso gia to tune fail den ksero ti tuner exi to dm 7020 hd gia na min exis provlimata ke me toses kerees pare ola ta diseqc apo tin spaun opos 8a ta dis mesa sto PDF pou exo vali
rikse mia matia exi M tuner i to valane kanena mapa mesa
dreambox 500 hd καλησπερα σε ολους μετα απο διακοπη ρευματος οδεκτης δεν φορτονη και η οθονη γινεται πρασινη και κανη επανεκινηση συνεχεια και δεν κανη αναβαθμιση για αλο image ουτε to γνησιο λογισμικο δεν περνη περασα και αυτο secondstage αλα τιποτα και ουτε με καλοδιο απο την μiνη usb δεν κανη αναβαθμηση μηπως μπορει να βοηθειση καπιος
ξεκιναμε απο τροφοδοτικο και βλεπουμε.
το τροφοδοτικο ειναι οκ. γιατι εχω βαλη ενα 500s κλονο και δουλευη