Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 52 of 101 FirstFirst ... 22742475051525354576277 ... LastLast
Results 511 to 520 of 1002

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #511
    Senior Member andros82's Avatar
    Join Date
    04-08-2009
    Location
    In a World of Grays
    Posts
    328
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by dimitra View Post
    καλησπερα σε ολους
    βρε παιδια μια ερωτηση
    εχω 500 αρη,εβαλα τις νεες συχνοτητες τις avon χειροκινητα αλλα δεν μπορω να δω σπορ και καποια αλλα γιατι εμφανιζει ber
    σημα πολυ καλο στις συγκακριμενες συχνοτητες ,ber καθολου αλλα οταν κανω ζαπινγκ τις περισοτερες φορες εμφανιζεται το προβλημα
    γνωριζει κατι καποιος
    ευχαριστω
    Girise pisw liges selides kai diavase diafores liseis pou proteinan ta paidia k isws lithei to provlima sou.

  2. Advertise Here
  3. #512
    Member
    Join Date
    02-02-2012
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα παιδια ... εχω ενα dreambox 500 s σημερα εκανα μια σαρωση στον hotbird και μου βγαζει πολλα καναλια διαγραμμενη υπηρεσια ξερουμε γιατι το κανει αυτο .... στον Astra τα παιζει ολα μια χαρα . Ευχαριστω .

  4. #513
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Κανε ενα scan στον hotbird και θα εισαι οκ.
    Αλλιως ενημερωσε μας...

  5. #514
    Member
    Join Date
    02-02-2012
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εκανα scan στον hotbird και βρισκει 500 καπου εκει καναλια πριν επιανε πιο πολλα .

  6. #515
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Events1979 View Post
    εκανα scan στον hotbird και βρισκει 500 καπου εκει καναλια πριν επιανε πιο πολλα .
    vale ligo tis ri8misis mesa apo to tuner na doume an exis kanena la8os

    ke prosekse min psaxni mono ta eleftera exis epilogi gia afto

  7. #516
    VIP Member harrys13's Avatar
    Join Date
    12-07-2009
    Posts
    1,047
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημερα.
    Καλα σου λεει ο νικολις για κοιτα και αυτο εκει που κανεις scan συνηθως λεει ΚΑΝΕΝΑ αυτο να το κανεις ΟΛΑ και μετα να σκαναρεις.
    Και κατι ακομα,πες μας τι σημα εχεις στον δεκτη σου γιατι μπορει να εχει κουνηθει ελαχιστα...

  8. #517
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2009
    Posts
    120
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας παιδιά! Εχω ένα dreambox 500s. ξαφνικα μαυρη οθόνη και δεν μπουτάρει. παω να του κανω reflash με το dreamup διαφορων εκδοσεων. καποιες φορες περναει απο το initiating boot up loader καποιες οχι. Οταν τα καταφερει και το περασει δεν μπορει να κανει τιποτα ουτε reflash πεταει error.οταν του παταω το ping λεει ping not ok. To τροφοδοτικο βγαζει 12v στο πιν του. Οταν το καρφωσω πάνω, και μετρησω βυσμα και γειωσω στην πλακετα βγαζει 4.3v. Να τον κλαψω?Η δοκιμη εγινε σε windows 7 64bit. το καλωδιο ειναι null και εχει ξαναχρησιμοποιειθει με επιτυχια στο flasarisma αλλου δεκτη. Οποια ιδεα καλοδεχουμενη. Ευχαριστω.
    Λυση βρεθηκε κλασσικα τροφοδοτικο. Τα βολτ τα εβγαζε, αμπερ δεν εβγαζε

  9. #518
    Member
    Join Date
    02-02-2012
    Posts
    31
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Τα στοιχεια οταν κανω ευρεση σηματος για τον Hotbird ειναι τα εξης : SNR 92 % ειναι κλικαρισμενο το OK .... ΑGC 92 % ειναι κλικαρισμενο το SYNC

    μετα γραφει Δορυφοροσ 6 / 8 / 9 13.0 Ε Αναμεταδοτης 27500 V . Και εχω βαλει ενα δορυφορο ενα Lnb .

  10. #519
    Contributing Member nikolis123's Avatar
    Join Date
    05-05-2009
    Location
    tzazikistan
    Posts
    788
    Uploads
    5
    Likes
    14

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Eutelsat Hot Bird 13A/13B/13C at 13.0E

    ego etzi ton ksero ton hotbirt to 6 8 9 den to gnorizo

  11. #520
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Αν έχει κανείς κανένα ''σετακι'' έτοιμο για τον μαμίσιο 500αρι με dark star v8 ,γιατί όσα και αν έχω δοκιμάσει(εντάξυ δεν εμαι και εξπερ τον έχω για καμιά κακιά στιγμή ... χρόνια τώρα ) αλλά τπτ μόνο κάτι αντ1 σατ και μεζζο.
    με ενδιαφέρει ο βούλγαρος(39) και τα ορφ(19).

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •