[QUOTE=greensh;946492]Gemini 4.7 gsf για εμενα ειναι αρκετα γρηγορη και καλη εκδοση.
λιστα κατεβασε του vhaniball , αν δεν μπορεις να φτιαξεις την λιστα δωσε teamviewer να στο φτιαξω.
Φίλε greensh το μαγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετοπίζω είναι ότι δεν μπορώ να φορτώσω image στο
500αράκι μου. Έχω δοκιμάσει πολλά dreamup και σε όλα κάνει το ίδιο. Φορτώνει μέχρι ένα σημείο και
μετά βγάζει error. Τι σκ@τ@ μπορώ να κάνω? Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.








