Γιεα σας
Εχω ενα dm500 clone με gemini Gsf 4.7 και το εχω συνδεση στην tv με scart αλλα το προβλημα που εχω ειναι οτι οταν τον αναβω δεν αλλαζει στην tv το καναλι να γυριση στο scart
φταιει το scart η κατι αλλο πχ το image?
ευχαριστω
Γιεα σας
Εχω ενα dm500 clone με gemini Gsf 4.7 και το εχω συνδεση στην tv με scart αλλα το προβλημα που εχω ειναι οτι οταν τον αναβω δεν αλλαζει στην tv το καναλι να γυριση στο scart
φταιει το scart η κατι αλλο πχ το image?
ευχαριστω
καλησπέρα εχω καποιες ερωτησεις αμα ξερετε να με βοηθησετε
εχω πιατο 1.10 αν θυμαμαι καλά με 2 Lnb το ενα για connx tv που δουλεύει και ενα για το νοβα.. οταν εβαλα connx δεν ειχα νοβα τωρα ομως που εβαλα ειχα καποια θεματα με τις ρυθμισεις..
δηλαδη πηγα στο dreambox dm800hd clone με nabilo blackhole enigma2 στο sat finder στο χειροκινητο transporter εχω τα εξής
Tune: Χειροκίνητος transporter
δορυφορος: 18 hotbird 13.0Ε
Systhma: DVB-S
Συχνοτητα: 11836
Αναστροφη: Αυτοματα
Symbol Rate:27500
Πολικότητα: καθετος
FEC: Αυτοματο
με αυτα έχω
Snr: 46%
AGC: 99%
beR: 90+ αλλαζει συνεχως
και εχει tick στο Lock σε ενα κουτακι..
όταν αλλαζω την πολικοτητα το snr ειναι 0.. το AGC στο 99% ..
τι φτέει και οταν κανω αναζητηση καναλια δεν βρισκει κανενα? ξερει καποιος?
..Pia kanalia einai s'aftin tin syxnotita.?O hotbird den tin exei(lyngsat-flysat)mipos les gia Astra 19.2 east,ekei yparxei.
οταν βαζω καθετη στην πολικοτητα και εχει snr 50% βρίσκει 27 καναλια μερικά ελληνικα και novasport1 cinema1 κλπ οχι ολα ομως.. για να τα ποιασει ολα πρεπει να εχω snr σε οριζόντια πολικοτητα?
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ αν και εχω ζητησει βοηθεια απο πολους αυτη δεν ηρθε απο κανενα γαι τον dreambox θυμηθηκα το εγω για ολους για μενα κανεις . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ MOD ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ αν και εχω ζητησει βοηθεια απο πολους αυτη δεν ηρθε απο κανενα γαι τον dreambox θυμηθηκα το εγω για ολους για μενα κανεις . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ MOD ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
ρειξε μια ματια εδο gia tous neous,sta aglika.rar
..Proti fora akouo oti mia syxnotita exei dyo polosis.Ego ksero oti einai i vertikal i horizontal.Kapio lathos exeis stis rythmiseis tou dekti.
..Exeis valei sto LNB "universal" i kati allo.?Kai sigoura les gia "avon".Gia koita edo gia leptomeries:
http://www.lyngsat.com/packages/nova.html
universal ειναι ναι.. απλα οταν το βαζω καθετη πολικοτητα βγαζει 27 καναλια και οταν το εχω οριζόντιο 0νιζει το snr και δεν πιανω κανενα καναλι.. τι να πω..
..Egrapses afto: Tune: Χειροκίνητος transporter δορυφορος: 18 hotbird 13.0Ε Systhma: DVB-S Συχνοτητα: 11836 Αναστροφη: Αυτοματα Symbol Rate:27500 Πολικότητα: καθετος FEC: Αυτοματο ..Kai egrapsa oti ato den yparxei.Yparxei afto:11938 H..!!!!! DVB-S SR 29900 FEC 3/4 ..Diladi,lathos syxnotita kai lathos symbol rate=SR.Kai ola afta einai HORIZONTAL kai oxi katheta.