afto ?
dm500ber.rar
afto ?
dm500ber.rar
Το πρόβλημα με αυτό το patch είναι ότι κάνει αλλαγή(αυτόματα) μόλις βλεπει ber σε κανάλι της 11938,στο novacinema4(10930 H 29900)που και αυτή έχει το ίδιο πρόβλημα και πάλι πίσω στο κανάλι που έχεις βάλει.Τα κανάλια της 11938 παίζουν με αυτόν τον τρόπο.
ΟΜΩΣ όταν πας σε κανάλι της 10930 πχ animal planet,κάνει αλλαγή στο cinema4 και πάλι πίσω και το ber μένει.Δεν λέω οταν επιλέξεις το cinema4(εκεί χάνει την μπάλα).
Πήρα λοιπόν το θάρρος(με όλο τον σεβασμό στο δημιουργό) να κάνω μια μικρή αλλαγή,δίνοντας εντολή να πάει(αυτόματα)στο skycinema1 που έχει ΚΑΙ αυτό SR29900 και ΔΕΝ μπλοκάρει την 10930,λύνοντας το πρόβλημα ΚΑΙ εκεί.
Επίσης,αν κάποιος θέλει να το δουλέψει με το δικό του pass,ας μου στείλει με pm το pass που έχει να του το τροποποιήσω(και πάλι με κάθε σεβασμό στο δημιουργό)
Μπραβο και στους δυο σας...
Η τελικη μορφη του jtsou πιστευω θα δουλεψει και ολους σας.
Οντως δινει εντολη να παει στο skycinema1 οπου και αυτο εχει συχνοτητα29900 και μετα ανοιγει το καναλι.
Απλα θα ανοιξει το καναλι λιγο ποιο καθυστερημενα απο οσο σας κανει στα αλλα.
Αφού είσαι οκ με ελληνικούς χαρακτήρες βάλε ένα ts panel (ipk) στο folder tmp και με μπλε κουμπί (δύο φορές) επιλέγεις manual install........
Επανεκίνηση το enigma.
Πάς στα plugιn's (πράσινο κουμπί) ανοίγεις το ts panel....... πάς στο sim2 addons και επιλέγεις το extra downloan url .............μέσα εκεί βρίσκεις το dream elite extra download version 3.0. ....................... το εγκαθιστάς και κλείνεις το ts panel...... Ολα καλά μέχρι εδω ελπίζω.........
Πατάς μία μπλε κουμπί και θα δεις ότι κάτω από τον add ons server έχει άλλο ένα link..... extra download url..... Πας εκεί και εγκαθιστάς ότι cam ή cam config θέλεις.
Αναφορικά με τις λίστες και τα μπουκέτα ........ στον υπολογιστή του σπιτιού σου όποιον browser χρησιμοποιείς δώσε την ip του dm σου 192.χχχ.χχχ.χχχ και στην συνέχεια επέλεξε στα extras το web bouquet editor ........ απο εκεί φτιάχνεις / φορτώνεις και κάνεις backup λίστες.
Μετά από pm από διάφορα παιδιά ότι το fix δεν δουλεύει δοκίμασα σε διάφορα image.Σε nabillo δεν λειτουργεί,σε pli(είναι το image που έγιναν οι δοκιμές) δουλεύει σίγουρα,όπως και σε gemini 4.70 GSF mode.Αυτά για να βοηθήσω όσους ενδιαφέρονται...
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ cccam ΣΕ dream elite 4
otan pav manual mou zeitaei na topothetiso plugin xxx.tbz2 o xxx.ipk me ftp
παιδια μια βοηθεια........εχω στα χερια μου ενα ονειροκουτι 500s μαλλον κλωνος απ'οτι μου ειπε ο προηγουμενος κατοχος.αφου τον εβαλα σε λειτουργια και ανοιξε σε καναλι του HOTBIRD μπηκα στο μενου για περισσοτερο ψαξιμο και εκει συνεβει το μοιραιο....εκλεισε ο δεκτης στην τηλεοραση εμφανιζει την ενδειξη ''κανενα σημα''και ειναι συνεχεια αναμμενο το πρασινο λαμπακι οταν φυσικα ειναι στο ρευμα........τι μπορει να εγινε?