απο σημερα νεο καναλι στη νοβα action 24 10930 29900
Stin periptwsi pou eixa grapsei den katevainan katholou ta kanalia..
esena paizei kai xanetai..dokimase me kapoion doriforiko dekti..an sou kanei ta idia einai to piato sou.. an sou paizei kanonika exei provlima to tuner stin tileorasi.
καλησπερα κι απο μενα στην παρεα,
απο σημερα κατοχος του optimuss underline,
αλλα nba tv στις 10 μοιρες γιατι δεν μπορω να δω ρε παδια;
ενω εχω φουλ σημα στις 9 μοιρες,
στις 10 ολα τα καναλια μου κανουν τρελα νερα,
τοσο χαλια ειναι αυτος ο δορυφορος;
το πιατο μου ειναι 0,90cm,
στο κεντρο ο eutelsat κ στο παρακεντρα hotbird & astra
ο καιρος φταιει; η εγκατασταση;:S
Φιλαρακι,δοκιμασε τον αναμεταδοτη 11221 V 27500.Αυτος θα ειναι ο οδηγος σου για να βρεις τον δορυφορο.Οσο πιο καλο σημα κατεβασεις σε αυτον,τοτε εχεις καλυτερες πιθανοτητες να εχεις καλο σημα στον αναμεταδοτη 11387 V 30000. Προσεχε ομως γιατι το πιατο σου ειναι μικρο για τον εν λογω αναμεταδοτη.Αν ριξεις μια ματια σε καποιο τελευταιο τευχος του digitaltvinfo θα δεις οτι προτεινει πιατο 1.20.,λογω του οτι ερχεται απο Αγγλια μερια. Φιλος μου που εχει βαλει πιατο 1.20 εχει σημα 80% στο 11387V 30000.Επισης με το πιατο που εχεις, θα εχεις προβλημα σε ασχημες καιρικες συνθηκες
ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες, στον 11221 V 27500 ειμαι στο 73% quality,
ενω στο nba tv παιζω μεταξυ 30% & 50% με σταθερη ληψη για κανα 5λεπτο που το παρατηρησα,
καλα ειναι;
ενα αλλο που με παραξενεψε ειναι οτι ο τεχνικος που μου εκανε την εγκατασταση σημαδεψε τον eurobird
λεγοντας μου οτι με μια μοιρα διαφορα ειναι το ιδιο πραγμα,
προφανως δεν ηξερε παντως τις παραξενιες του δορυφορου
edit: τα κανει τα μικρα σπασιματακια του ακομα,
ας πουμε οτι παλευονται
edit2: ενας αλλος παλι σε αλλο φορουμ γραφει οτι λαμβανει τα 2 γνωστα καναλια του δορυφορου με 75αρι gibertini κεντραρισμένο,
ελεος, τι ισχυει τελικα; :S