..Kai o dikos mou o dektis to lnb-out einai nekro otan einai stand-by,mono otan einai anoixtos doulevei.
..Kai o dikos mou o dektis to lnb-out einai nekro otan einai stand-by,mono otan einai anoixtos doulevei.
Ειδατε αυτο που εγραψα; Καποιοι δεκτες το αναφερουν σαν "εξοικονομηση ενεργειας" .......
Δειτε την εικονα (τωρα τι σχεση εχει το stundby με την .....γλωσσα, αυτο ειναι αγνωστο....).
εξοικονομηση ενερ.jpg
μπορω να δω nova μεσω cccam ..?
@kavalxd μεταφερθηκαν εδω.....
Καλημερα και καλη σαρακοστη σε ολους. ΕΧΩ ΤΟΝ ΑRIVA 102 E εχει βγει μια καινουργια αναβαθμιση πριν λιγες μερες. Μηπως εχει βγει και patch? .TEΛΟΣ αν εχει καποιος αυτο τον δεκτη ας μου πει αν βλεπει με την καινουργια αναβαθμιση antenna europe..EYXAΡΙΣΤΩ
..Diavasa oti me afto to SW A102_VSedit_1.17B88 to Ant1-Europe anoigei.Yparxei kai afto: A102E_20140227_V1.25B8_patch alla den diavasa gia to kanali.Dokimase to.
αν μπορεις στειλτο μου το αρχειο αυτο γιατι εγω δνε μπορεσα να το παρω απο καπου
Καλησπέρα παιδες...
Τελικά αφου εψαξα ολους τους Edision αποφάσισα να πάρω τον Pingulux .. Για να τον παίξω με μπισκοτάκια και μετά με κανα σερβιτόρο..
δεν υπάρχει κανενα προβλημα και για τα 2 ε? ειναι αξιοπιστος δέκτης ? Ευχαριστώ...
109 ευρώ τον βρήκα ..καλη τιμη η να ψαχτώ και αλλο?