
Originally Posted by
kostas1
..Kalimera ..kai ego eixa afton ton dekti-Protek 9600ip-kai ton piga gia anakiklosi.Einai enas SD dektis kai oxi HD,pou paei na pei oti oute ta Ellinika pou einai stis 3.0° moires den mboreis na deis.Den yparxei kamia ypostiriksi gia ton dekti,oute SW oute apo ton diko tou server gia na vlepeis afta pou evlepes esy kai ego.Giafto min pedevese.Grapse ti akrivos theleis na deis kai tha pareis apantisi,oxi omos giafton ton dekti,apla ton ksexnas. ..Tora gia to sima pou grafeis oti den exeis sigoura exei kounithei to piato i to LNB exei xalasei,giafto vale enan allo dekti an exeis na dokimaseis kai na rythmiseis tin kerea.