Και η πορεία της.....για όσους δε το είδανε.....εδώ
Και η πορεία της.....για όσους δε το είδανε.....εδώ
ta sulipitiria mou ////naste kala na thn 8umaste /// pe8ane nea h kakomira ///![]()
Να ζήσουμε να την θυμόμαστε .... εγώ τουλάχιστον θα την θυμάμαι κατ' όνομα και μόνο ...
Αλλά και το όνομα βρε παιδιά "τιτα" ... έπρεπε να το χαμε καταλάβει απλά και μόνο από το όνομα, αφού άμα αλλάξεις το "τ" με "π" το χεις φως φανάρι ....
Η τιτα πηγε σαν τον τιτανικο......βουλιαξε νωρις. χαχαχαχα:-p