kalispera kai kali xronia se olous , tha hthela na rotiso gia ton dreambox 500hd an exoun bgei klonoi mia kai agorasa enan tetio kai an nai pos mporoume na ksexorisoume ton gnisio me thn maimou eyfaristo opion filo mou apantisi
kalispera kai kali xronia se olous , tha hthela na rotiso gia ton dreambox 500hd an exoun bgei klonoi mia kai agorasa enan tetio kai an nai pos mporoume na ksexorisoume ton gnisio me thn maimou eyfaristo opion filo mou apantisi
γεια σου και χρονια πολλα. το τεστ γνησιοτητας γινεται με το plugin genuine.αφου το τρεξεις και σου δωσει κατι αριθμους/γραμματα μετα πηγαινεις στη σελιδα. https://www.dream-multimedia-tv.de/zertifizierung ... τα τοποθετεις στα κουτακια κανεις κλικ στο κατω κουτακι εαν ειναι οκ εχε καλως εαν οχι στον κλειδωνει.
thanks file <<plugin genuine>> EIDA pos an kaneis to test 2 fores sou dini 2 fores diaforetika pass me grammata kai numera ???? pio pass pernas kai apio pion ypologisti? opiondipote?
kalispera kai kalh xronia se olous!!!katebasa ta picon apo ton server tou gemini kai eida oti den mou ta ebgaze gia ola ta kanalia.phga na ta sbhsw mesa apo to addons tou dekth kai mou ebgaze ena mhnuma oti den ginetai na sbhstoun.meta phga apo to dcc kai esbhsa to fakelo sto etc/picon kai ekana ena kainourio me to idio onoma.twra enw einai kenos, otan phgainw sto addons tou dekth, mou deixnei to arxeio tou picon oti einai mesa alla kai palei den diagrafetai!!ti na kanw??
Καλή χρονιά σε όλους. Έχω ένα dreambox 500HD. Ξέρει κάποιος εάν τελικά διαβάζει το slot του τον δράκο;
http://www.satsupreme.com/showthread...reambox/page70 ----> post 698 το γραφω πιο αναλυτικα τι πρεπει να κανεις
cris tora pou se vrika ...
exo ena dm800 , ena stathero piato ston 13( diseqc 1.0 A ) , ena kinito me positioner vbox diseqc 1.2 15W - 53E ( diseqc 1.0 B )
exeis mipos kapoio how to setup positioner ? toulaxiston ta basika gia na ksekiniso .