gia pes mas ke tin timi wre evlogimene!!??gia telikous pelates enoo!!
gia pes mas ke tin timi wre evlogimene!!??gia telikous pelates enoo!!
evlogimene ο commander IRC6000 παιζει τις tita?
Το UCAS του Commander 6000 παίζει την Viacces original καρτα του al jazeerasport και πώς?
Ευχαριστώ.
i synexeia edw http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=88795
Καλησπερα παιδια απο την ομορφη Ναπολη.
Θελω μια βοηθεια σε κατι αλλα σας παρακαλω μονο μην γελασετε.
Εχω εναν commander 4000CI.
Περα απο το γεγονος οτι εχψ modula και παιζω με την γατα μου δεν εχω ιδεα πως θα βαλω μεσα στο μηχανημα αλλα κλειδια για να ανοιξουν αλλα συστηματα κρυπτο.
Εχω βρει τα εργαλεια για περνω τα κλειδια αλλα απο κει και περα δεν ξερω τι πρεπει να κανω.
Καθε βοηθεια ειναι ευπροσδεκτη.
αν θες διαβασε τις σχετικες οδηγιες που γραφει στο παρακατω:
και βλεπεις το how to use keymakerCode:http://www.freewebs.com/commandersoft/commandertools.htm
an mporei kapoios as mou steilei tin teleutaia anavathmini gia ton commander 5000 kai ton loader
euxaristo
pas edo kai ta exei ola....
Παιδια πως θα περσαω το καινουργιο λογισμικο για τον irc6000. απο τα παραπανω δεν εβγαλα ακρη, ας με βοηθησει αν μπορει καποιος