Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 67 of 123 FirstFirst ... 174257626566676869727792117 ... LastLast
Results 661 to 670 of 1230

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #661
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Agaphte file"nickman9271"den xerw an to post poy egrapses htan ek paradromhs,i pragmatika theleis na vohthiseis.An symvainei to deytero,prepei na skefteis oti antimetopizeis enan pantelws, asxeton me to thema.Einai san na perneis enan tyflo kai ton proxwras vima-vima,diladi onoigoyme to ma'i'moydaki kai ptoxwrame vima-vima.O filos Tzimakos,egapse pws den einai anagh na plhrwsw gia na mathw.Egw omws eixa hdh plhrwsei se enan ukrano(mallon)server kai o ADMIN esteile ola ta sxetika gia na leitoyrgisoyn ta kanalia.Pws omws na leitoyrgisoyn xwris na exoyn ginei oi rythmiseis,sth ma'i'moy? Ayta kai perimenw thn apanthsh soy,se ola ayta ta xekarfwta poy soy grafw.(tha moy peis ti na apanthsei kaneis?)An moy peis na petaxw thn ma'i'moy kai na parw afthentiko mhxanima ,tha to kanw.Eipa na mathw s'ayto.AYTA......ΦΙΛΙΚΑ και με απεραντη ΕΚΤΙΜΗΣΗ Ronsar

    φίλε ronsar αν και απευθυνεσε στον nickman θα σου απαντήσω εγώ , λοιπόν από την αρχή θα συνδεσης τον κλώνο με το pc (εγώ προτιμώ κανονικό όχι λαπτοπ ) με καλώδιο rs232 , στο pc θα έχεις προηγουμένως το πρόγραμμα DreamUP και μόλις συνδεθεί συνήθως με port1 , θα ανοίξεις τον κλώνο θα τον φλασαρης περνώντας του καινούργιο image , το πιο κατάλληλο για τους κλώνους είναι το gemini 4.20 . μετά από restar θα κάνεις set τα κανάλια σου και θα ενώσεις το καλώδιο (ethernet) από τον κλώνο στον ρουτερ . μέχρι εδώ ο κλώνος είναι έτοιμος να συνδεθεί στο νετ και να προχωρήσουμε με την εγκατάσταση της γλώσσας και του cccam . πάμε στην εγκατάσταση από το μενού και επιλέγουμε στο κοντρολ το μπλε κουμπάκι και στην επιλογή addons , αφού εμφανιστεί το νέο παράθυρο επιλέγουμε download (gemini-server) στην επιλογή locale θα βρούμε τα ελληνικά , μετά που θα εγκαταστήσεις τα ελληνικά θα πας ξανά στο cam-config και θα επιλέξεις την τελευταία έκδοση , μετά στο cam θα επιλέξεις το cccam που θέλεις και θα τα κάνεις εγκατάσταση . μετά θα ξαναπας στο μπλε πανελ και θα κάνεις auto-cam εγκατάσταση και θα περάσεις το cccam που επέλεξες προηγουμένως .
    Αν μέχρις εδώ τα έκανες σωστά την ώρα που θα ανάβεις τον κλώνο θα σου γράφει ότι ξεκίνησε το cccam που είναι επιλεγμένο .
    Αυτά είναι τα πρώτα βασικά , όταν τα κάνεις θα προχωρήσουμε στο ftp του κλώνου από το pc για να του περάσουμε τα υπόλοιπα για να λειτουργήσει κανονικά .
    Έχουν γραφτεί πάρα πολλές φορές εδώ στο φόρουμ , εδώ είναι μαζεμένα ως προς το πρώτο σκέλος .
    θα επανέλθω με το δεύτερο μέρος που είναι και το πιο σημαντικό και θα ανεβάσω τα προγράμματα που χρειάζονται για όλη την διαδικασία , στο φόρουμ στα αρχεία .


  2. Advertise Here
  3. #662
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    En taxei file, o,ti eipame nero kai alati,opws leme emeis oi palaioteroi.tha akoloythisw tis symvoyles soy,se eyxaristw xiliades fores.

  4. #663
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    vre den sou eipa ksexna ta palia ? ti diaolo ta skalizeis den katalabaino .
    ta vimata sta periegrapsa xondrika , ama ta grapso analytika tha fao merikes selides ....
    dokimase opos sou ta leo kai rota sigkekrimena oti den katalabaineis .

    auta pou sou esteile o oukranos einai client lines gia to cccam , logika milontas panta .
    to gnisio dm 500s den paragetai pleon , kai sinithos oi maimoudes exoun arketa kalo hardware .
    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    φίλε ronsar αν και απευθυνεσε στον nickman θα σου απαντήσω εγώ , λοιπόν από την αρχή θα συνδεσης τον κλώνο με το pc (εγώ προτιμώ κανονικό όχι λαπτοπ ) με καλώδιο rs232 , στο pc θα έχεις προηγουμένως το πρόγραμμα DreamUP και μόλις συνδεθεί συνήθως με port1 , θα ανοίξεις τον κλώνο θα τον φλασαρης περνώντας του καινούργιο image , το πιο κατάλληλο για τους κλώνους είναι το gemini 4.20 . μετά από restar θα κάνεις set τα κανάλια σου και θα ενώσεις το καλώδιο (ethernet) από τον κλώνο στον ρουτερ . μέχρι εδώ ο κλώνος είναι έτοιμος να συνδεθεί στο νετ και να προχωρήσουμε με την εγκατάσταση της γλώσσας και του cccam . πάμε στην εγκατάσταση από το μενού και επιλέγουμε στο κοντρολ το μπλε κουμπάκι και στην επιλογή addons , αφού εμφανιστεί το νέο παράθυρο επιλέγουμε download (gemini-server) στην επιλογή locale θα βρούμε τα ελληνικά , μετά που θα εγκαταστήσεις τα ελληνικά θα πας ξανά στο cam-config και θα επιλέξεις την τελευταία έκδοση , μετά στο cam θα επιλέξεις το cccam που θέλεις και θα τα κάνεις εγκατάσταση . μετά θα ξαναπας στο μπλε πανελ και θα κάνεις auto-cam εγκατάσταση και θα περάσεις το cccam που επέλεξες προηγουμένως .
    Αν μέχρις εδώ τα έκανες σωστά την ώρα που θα ανάβεις τον κλώνο θα σου γράφει ότι ξεκίνησε το cccam που είναι επιλεγμένο .
    Αυτά είναι τα πρώτα βασικά , όταν τα κάνεις θα προχωρήσουμε στο ftp του κλώνου από το pc για να του περάσουμε τα υπόλοιπα για να λειτουργήσει κανονικά .
    Έχουν γραφτεί πάρα πολλές φορές εδώ στο φόρουμ , εδώ είναι μαζεμένα ως προς το πρώτο σκέλος .
    θα επανέλθω με το δεύτερο μέρος που είναι και το πιο σημαντικό και θα ανεβάσω τα προγράμματα που χρειάζονται για όλη την διαδικασία , στο φόρουμ στα αρχεία .

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    En taxei file, o,ti eipame nero kai alati,opws leme emeis oi palaioteroi.tha akoloythisw tis symvoyles soy,se eyxaristw xiliades fores.
    Καλησπερα και απο εμενα.

    Βρε φιλε ronsar δεν στο ειπα και εγω ξεχνα τα ολα και ρωτα οτι θες ?

    Εδω τα φιλαρακια μου ειναι παιδια διαμαντια

    Νασαι σιγουρος οτι θα βρεις εδω την καλυτερη υποστηριξη.

    Φιλικα Τζιμακος

  5. #664
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημερα παιδια, σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ολους, εισαστε πραγματικα Διαμαντια ολοι.Παντως με την μα'ι'μου δεν γινεται τιποτε,προπαθωντας να συνδεσω το λαπ.με το ΒΟΧ εμεινε μονιμως αναμενω το πρασινο λαμπακι,και δεν ακουει τιποτε ουτε απο το κοντρολ, ουτε χειροκινητα.αφησα την μα'ι'μου εκτος ρευματος ολη την νυχτα παλι τιποτε.Σας ευχαριστω ολους και σας ευχομαι τα καλυτερα.Ronsar

  6. #665
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Καλημερα παιδια, σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ολους, εισαστε πραγματικα Διαμαντια ολοι.Παντως με την μα'ι'μου δεν γινεται τιποτε,προπαθωντας να συνδεσω το λαπ.με το ΒΟΧ εμεινε μονιμως αναμενω το πρασινο λαμπακι,και δεν ακουει τιποτε ουτε απο το κοντρολ, ουτε χειροκινητα.αφησα την μα'ι'μου εκτος ρευματος ολη την νυχτα παλι τιποτε.Σας ευχαριστω ολους και σας ευχομαι τα καλυτερα.Ronsar
    Μην εγκαταλειπεις φιλε ας δοκιμασουμε παλι.

    Δοκιμασε ξανα με ενα desktop computer συνδεοντας με σειριακο καλωδιο rs232 και...

    Προσοχη το καλωδιο να ειναι 9pin female-female και οι συνδεσεις ειναι .Pin 2-----Pin3 , Pin3----Pin2 , Pin 5----Pin5

    1...Ανοιξε το dreamup διαλεξε την σειριακη πορτα com1 και πατα το κουμπι connect.

    2...Στην συνεχεια βαλε στην τροφοδοσια το 500ρακι και δες αν δειχνει οτι το βλεπει ( θα σου βγαλει μπαρα προοδου και μηνυμα).

    Αν συμβουν αυτα εισαι σε καλο δρομο.Αν οχι το ξαναβλεπουμε.

    Φιλικα Τζιμακος

  7. #666
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φιλε μου Τζιμακο ,τι διαβολο επαθε και κολησε δεν μπορω να καταλαβω.Το καλωδιο ειναι εν ταξη τωρα μολις φορτωσα κλειδια στον HUMAX για να το δοκιμασω.
    σε ευχαριστω για το ενδιαφερον ,φιλικα Ronsar

  8. #667
    VIP Member telisgr's Avatar
    Join Date
    07-08-2008
    Location
    GR/Πανω δεξια πινεζα
    Posts
    3,056
    Uploads
    9
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Φιλε μου Τζιμακο ,τι διαβολο επαθε και κολησε δεν μπορω να καταλαβω.Το καλωδιο ειναι εν ταξη τωρα μολις φορτωσα κλειδια στον HUMAX για να το δοκιμασω.
    σε ευχαριστω για το ενδιαφερον ,φιλικα Ronsar
    Φιλε μου κατι παραπλησιο ειχα παθει κι εγω (το λαμπακι ηταν συνεχως αναμενο κι ο δεκτης εκανε συνεχως boot) ...
    Διαβασε εδω post 712 μηπως σε βοηθησει σε κατι ......

  9. #668
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Φιλε μου Τζιμακο ,τι διαβολο επαθε και κολησε δεν μπορω να καταλαβω.Το καλωδιο ειναι εν ταξη τωρα μολις φορτωσα κλειδια στον HUMAX για να το δοκιμασω.
    σε ευχαριστω για το ενδιαφερον ,φιλικα Ronsar
    φίλε ronsar το καλώδιο που είναι για τον humax δεν κάνει για τον dreambox , πρέπει να πάρεις άλλο , το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές
    όπως θα δεις πιο κάτω το καλώδιο για humax είναι null modem

    http://www.mediafire.com/?786kl18uchgxa7b

    Attached Files Attached Files

  10. #669
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    μαλλον αλλου ειναι το προβλημα του φιλου. το ιδιο καλωδιο χρονια τωρα κανουμε την δουλεια μας σε ολους τους δεκτες, ειτε ειναι χιουμαξ/ντρεαμ κ.ο.κ

  11. #670
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Πολυ σωστα το αναφερει ο φιλος telisgr.

    Βρες και το dreamup 1.2.2.0

    Σου επισυναπτω τι ειχε γραψει οτι ηταν η λυση.

    Με το που εβαλα κι εγω την 1.2.2.0 και τον flashαρισα μ' αυτην,
    πηγαν ολα κατ' ευχην


    Οσο για το καλωδιο χρειαζονται μονο οι τρεις συνδεσεις που ανεφερα.

    Φιλικα Τζιμακος

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •