paidia ti na grapso sto cccam gia na dei o dreambox tin gamma me smartmouse reader?
Re megale exi olokliro thema gia avto kai den to vrikes?
Kitakse edo
http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=88790
kalispera, se mia gama card mporoume na fortosoume oti update bgenei anksartita an ine *gam *bes ktl ktl???????(fantazomai pos nai,me ton analogo loader omws)![]()
παιδια αφου διαβασα 24 σελίδες ...μ'αυτα κ μ'αυτα σαν άσχετος που είμαι καταλήγουμε μάλλον σε Cas 3 plus??
διάβασα κ αυτό
΄1)εχω γάτα , φαί βρίσκω δω γύρω... θα χρειαστω τπτ άλλο , κάποια λεπτομέρεια να προσέξω?CAS3 PLUS
1.εγκαθηστουμε το NETFRAMEWORK3.5
2.συνδεουμε το usb
3.συνδεουμε το serial
4.τρεχουμε το cas interface
5.παταμε utilities
6.παταμε phoenix
7.παταμε 6mhz
8.παταμε hide
9.βαζουμε την καρτα με το chip πρως τα κατω
10.ανοιγουμε οποιο loader γουσταρουμε και γραφουμε την γατουλα!!
υ.γ. οποιος δεν καταλαβε καλο θα ηταν να μην ποσταρει σε ολα τα ανοιχτα θεματα αλλα εδω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2) απο που να την πάρω...paypal έχω..μαγαζιά έμπιστα δοκιμασμένα απο EU υπάρχουν? κανείς να μου προτείνει κανένα κάποιος?...αν υπάρχει θέμα απαγορευεσεις στειλτε με κανα π.μ
ευχαριστώ αδέρφια....
Koita sto thread me ta ajiopista site gia agores
ένας γνωστός μου χρησιμοποιεί Infinity USB Unlimited ... ποιά τα πλεονεκτήματα αυτού?
εγώ μόνο για na fortwnw fai to 8elw...gia fortwma poio lete einai to kalytero?
Infinity USB Unlimited h Cas 3 plus?
http://www.satsupreme.com/attachment...5&d=1250903861
Enotita Thematon!